Στο πλαίσιο των δράσεων
ενεργού πολίτη που διεξάγονται φέτος στο νηπιαγωγείο μας,
φιλοξενήσαμε μια ξεχωριστή περιβαλλοντική δράση με τη μη
κερδοσκοπική ομάδα we4all.
Στόχος μας η ευαισθητοποίηση των
παιδιών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, οικολογικής
συνείδησης και αγάπης προς τη φύση.
Η δράση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28/5/2026.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία
να συμμετάσχουν βιωματικά στη φύτευση αρωματικών φυτών
σε μικρά γλαστράκια, γνωρίζοντας βασικά στοιχεία για τα φυτά,
τη φροντίδα τους και τη σημασία του φυσικού περιβάλλοντος
στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Συνολικά φυτεύτηκαν
τέσσερα αρωματικά φυτά, τα οποία θα δοθούν με κλήρωση σε
τέσσερα παιδάκια του σχολείου μας.











