Τα παιδιά γνώρισαν την έννοια του μοτίβου και έκαναν διάφορες δραστηριότητες σχετικές με αυτό. Αρχικά, αφού συζητήθηκε τι είναι το μοτίβο και δόθηκαν πολλά παραδείγματα, έπρεπε να συνεχίσουν το μοτίβο που τους δόθηκε και τα κατάφεραν εξαιρετικά!
Η ενασχόληση με τα μοτίβα συνεχίστηκε σε μορφή αποστολής. Στην παρουσίαση που έκανε η νηπιαγωγός μέσω προβολής, ο Τάκης ο Σκαντζοχοιράκης χρειαζόταν τη βοήθεια των παιδιών ώστε να βάλει το φαγητό του σε μία τάξη. Τα παιδιά ζωγράφισαν με το δικό τους τρόπο τις αγαπημένες του τροφές (βελανίδι και μήλο) και τις έβαλαν εναλλάξ σε μοτίβο.
Έπειτα, πρόσθεσαν και άλλη μία τροφή που τους ζήτησε ο Τάκης και το μοτίβο άλλαξε και πάλι.
Και αφού όλα μπήκαν στη θέση τους, ο πονηρός ασβός εμφανίστηκε μέσα στη φωλιά και τα μπέρδεψε όλα ξανά! Τότε εμείς καταφέραμε και ξαναφτιάξαμε το μοτίβο από την αρχή και κάναμε τις κατάλληλες διορθώσεις.
Ακόμα, οι μαθητές συνεργάστηκαν ώστε να διαμορφώσουν μοτίβο με εναλλαγές τριών χρωμάτων…
και ο καθένας τους ξεχωριστά έφτιαξε ένα σαλιγκάρι κόβοντας χαρτάκια και χρωματίζοντας με λαδοπαστέλ χρησιμοποιώντας εναλλαγή τριών χρωμάτων της επιλογής τους ώστε να διακοσμήσουν το καβούκι του.
Το αποτέλεσμα ήταν αυτό!
Μάλιστα, πειραματιστήκαμε και με ηχητικά μοτίβα με εναλλαγή δύο ήχων τους οποίους δημιουργήσαμε μέσω του σώματός μας! Ακούστε μερικές εναλλαγές…
Τέλος, παίξαμε στον υπολογιστή online παιχνίδια με μοτίβα όπως το ακόλουθο:
https://www.abcya.com/games/fuzz_bugs_patterns