Τη Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, τα νήπια Β΄ηλικίας του 1ου Νηπιαγωγείου Μελίκης, που την επόμενη σχολική χρονιά θα φοιτήσουν στο Δημοτικό, επισκέφτηκαν το 2ο Δημοτικό σχολείο Μελίκης, στα πλαίσια του προγράμματος “Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”. Είχαν την ευκαιρία να δουν τους χώρους του δημοτικού, (τις αίθουσες διδασκαλίας την αίθουσα του Η/Υ, την αίθουσα βιβλιοθήκης, τα γραφεία του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών, τις τουαλέτες, την αυλή). Συνομίλησαν με το Διευθυντή, κο Παπαγγέλου Άγγελο και τις εκπαιδευτικούς . Έλυσαν απορίες και προβληματισμούς, που τους απασχολούσαν. Στην Α΄τάξη , οι κυρίες Τρικαλοπούλου Ελευθερία και Αγγελική Λουκανοπούλου, έδειξαν στα παιδιά πως γίνεται το μάθημα, τα βιβλία , τον πίνακα, κλπ. Στην αυλή , έπαιξαν παιχνίδια. Επίσης παρέδωσαν στο Δημοτικό την αφίσα που δημιούργησαν , για να ενημερώσουν πως στο 1ο Νηπιαγωγείο Μελίκη, γίνεται συγκέντρωση πλαστικών καπακιών, για το Σύλλογο Αναπήρων και Παραπληγικών Πέλλας, στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη.














Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026, οι μαθητές και οι δασκάλες της Α΄ και Β΄τάξης, Ελευθερία Τρικαλοπούλου, Λουκανοπούλου Αγγελίκη και Παλατσιώτη Ολυμπία, ήρθαν στο 1ο Νηπιαγωγείο Μελίκης , για να ανταποδώσουν την επίσκεψη. Τα παιδιά του Δημοτικού σε συνεργασία με τα νήπια συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες, επ΄ευκαιρίας της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος. Ανά ομάδες μικτές, παιδιά Δημοτικού και νήπια ζωγράφισαν με διάφορα υλικά και έκαναν αφίσες για τη μέρα αυτή.Στη συνέχεια έφαγαν το πρωινό τους και έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή. Στο τέλος αντάλλαξαν αναμνηστκά (πεταλούδες και καραβάκια)για αυτή τη μέρα.





