ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Το Δίκτυο Επιμόρφωσης ΑΘΗΝΑ επιθυμεί να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες προς τη Σχολική Σύμβουλο Νηπιαγωγών, κ. Σπυροπουλου Ευφροσύνη για την εξαιρετική υποστήριξη και την πολύτιμη συνεργασία της κατά τη διάρκεια των επιμορφωτικών δράσεων.
Η καθοδήγησή της και η αδιάλειπτη παρουσία της συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση των προγραμμάτων και στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η επιστημονική της γνώση, η ευαισθησία και ο επαγγελματισμός της αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για όλους μας.
Εκφράζουμε την εκτίμησή μας και την ευγνωμοσύνη μας για το σημαντικό έργο που επιτελεί και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στις μελλοντικές της δράσεις.
Με εκτίμηση,
Το Δίκτυο Σχολείων στην Επιμόρφωση
Ενδοσχολική Επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας στις 18 Ιουνίου 2025, με Θέμα: “Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού έργου”, με εισηγήτρια την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60, κα Ευφροσύνη Σπυροπούλου.

Παρακολούθησαν οι ΠΕ 60 των σχολικών Μονάδων: 1ο Νηπιαγωγείο Νέας Λαμψάκου, 12ο Χαλκίδας, Παραλία Αυλίδος, Βαθέως, Καλοχωρίου Παντειχίου και 2ο Βασιλικού.

Ευχαριστούμε πολύ την Κα Λένα Βάσσου από το “Bro Café”, για τα νόστιμα εδέσματα του μπουφέ μας.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση στο 12ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας, στις 12/03/2025, Θέμα: “Δράσεις Ενεργού Πολίτη”, με εισηγήτρια την Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60, κα Ευφροσύνη Σπυροπούλου.
