«Ελαιομάζωμα» στο νηπιαγωγείο μας! Ο Νοέμβριος στο νηπιαγωγείο μας είχε το άρωμα και τη γεύση της ελιάς! Οι μαθητές/τριές μας, είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τη συγκομιδή των ελιών από την μικρή ελίτσα μας, ζώντας μια ξεχωριστή στιγμή στην αυλή του σχολείου! Συμμετείχαμε σε μια μοναδική εμπειρία που συνδύασε τη χαρά της φύσης με τη γνώση. Με την πολύτιμη βοήθεια του κου Γιώργου, πατέρα του Φάνη μας και της κας Χρύσας και του κου Άκη γονείς του Πάρη μας, ζήσαμε όλη την διαδικασία. Μάζεμα των ελιών που έπεσαν κάτω, ραβδίσαμε, μαζέψαμε, στείλαμε τις ελίτσες στο ελαιοτριβείο, βγάλαμε λαδάκι, φτιάξαμε τις δικές μας βρώσιμες ελιές(πλύναμε ελιές και φτιάξαμε άρμη), φάγαμε ζεστό ψητό ψωμάκι με λάδι…Ευκαιρία για λαδο-πειράματα… Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα στάδια που περνά η ελιά για να μετατραπεί σε λάδι. Η βιωματική εμπειρία έφερε τα παιδιά σε επαφή με τη φύση και τις παραδόσεις μας, και τους θησαυρούς της γη μας.
Μπράβο στα νηπιάκια μας…καταφέραμε τα μαζέψουμε όλες τις ελίτσες. Ευχαριστούμε πολύ τους φανταστικούς γονείς μας!
Ώρα για ξεκούραση…Στην αυλή μας τρώμε ζεστό ψητό ψωμάκι.. με λάδι, ρίγανη, αλατάκι!
Φτιάξαμε βρώσιμες ελιές. Πλύναμε, φτιάξαμε άρμη, ξεκουράζονται οι ελίτσες στο ψυγείο…περιμένουμε να ωριμάσουν για να καταναλωθούν.
Ευκαιρία για λαδο-πειράματα. Λάδι…μέλι…νεράκι…πείραμα για την πυκνότητα των υλικών. Φτιάξαμε και καντηλάκι…
Διαβάσαμε παραμύθια, είδαμε ταινίες, μετρήσαμε …γράψαμε…μάθαμε το Ε,ε της ελιάς!






























































