Ενεργοί Πολίτες στην Πράξη: Μια Ξεχωριστή Επιμόρφωση Πρώτων Βοηθειών με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Α ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Με τεράστια επιτυχία, συγκίνηση και ενθουσιασμό ολοκληρώθηκε σήμερα στο 1ο Νηπιαγωγείο Κολινδρού ο κύκλος δράσεων με κεντρικό άξονα την «Ενεργό Πολιτειότητα». Ως επιστέγασμα όλων των προσπαθειών μας, είχαμε την εξαιρετική τιμή να φιλοξενήσουμε στον χώρο μας μια έμπειρη εκπαιδεύτρια από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό,  την κυρία Ράπτη Χρυσούλα, η οποία υλοποίησε μια πρωτοποριακή,  επιμορφωτική συνάντηση Πρώτων Βοηθειών.

Η σημερινή δράση είχε έναν υπέροχο και ξεχωριστό χαρακτήρα, καθώς σχεδιάστηκε για να ενώσει τις δυνάμεις μας: δεν απευθυνόταν μόνο στους μικρούς μας μαθητές, αλλά και στους γονείς τους, φέρνοντας το σχολείο και την οικογένεια στο ίδιο «θρανίο» για έναν ζωτικό σκοπό.

Για τους μικρούς μας διασώστες: Η συνάντηση αυτή λειτούργησε ως η απόλυτη επικαιροποίηση και πρακτική επιβεβαίωση όσων δουλέψαμε με τόση προσήλωση τις προηγούμενες ημέρες στην τάξη. Τα παιδιά απέδειξαν ότι κατέχουν τα χρυσά βήματα διαχείρισης κρίσεων (Μένω ήρεμος, Φωνάζω βοήθεια, Καλώ το 112), γνωρίζουν το περιεχόμενο του βαλιτσακίου πρώτων βοηθειών και είναι απολύτως έτοιμα να αναλάβουν δράση ως υπεύθυνοι πολίτες του αύριο.

Για τους γονείς: Η παρουσία της εκπαιδεύτριας αποτέλεσε μια ανεκτίμητη ευκαιρία να φρεσκάρουν, να ξεδιαλύνουν απορίες και να επικαιροποιήσουν τις δικές τους γνώσεις. Ενημερώθηκαν υπεύθυνα για τις σύγχρονες πρακτικές, ώστε να νιώθουν απόλυτα σίγουροι και προετοιμασμένοι να διαχειριστούν αποτελεσματικά και με ψυχραιμία οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη προκύψει στο σπίτι ή στην καθημερινότητά τους.

Το αποτέλεσμα αυτής της συνδυαστικής εκπαίδευσης πήγε ανέλπιστα καλά. Το να βλέπεις γονείς και παιδιά να αλληλεπιδρούν, να μαθαίνουν μαζί και να συνεργάζονται γύρω από ζητήματα ασφάλειας και αλληλεγγύης, αποτελεί την απόλυτη ενσάρκωση του προγράμματος «Μικροί Διασώστες – Μεγάλοι Πολίτες».

Μέσα από τη σελίδα του σχολείου μας, νιώθουμε την ανάγκη να εκφράσουμε τις πιο θερμές και ειλικρινείς μας ευχαριστίες στην κ. Ράπτη εκπαιδεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Η αμεσότητα, ο επαγγελματισμός και η παιδαγωγική τρυφερότητα με την οποία προσέγγισε τόσο τα νήπια όσο και τους ενήλικες, κράτησαν το ενδιαφέρον όλων μας αμείωτο.

Κλείνοντας, η καλλιέργεια της ενεργού πολιτειότητας, της αλληλεγγύης και της αυτομέριμνας δεν περιμένει την ενηλικίωση· ξεκινάει από την προσχολική ηλικία και ανθίζει πραγματικά όταν το σχολείο και η οικογένεια γίνονται μια δυνατή, αρμονική ομάδα.

Σας ευχαριστούμε όλους από καρδιάς για τη συμμετοχή σας!

add373a4 8bca 451d aecc 1a7212c186fd a8bd1eb8 9ccf 4f3c 8c15 f68c698bec09 447035cd bd4e 47e1 aa33 8337f2d15848 23a0c69c 9b9f 4f3f 82ab 7290d21742ac c9b5ef91 2139 41bb aba9 7971e0bb0a6b