Αποχαιρετισμοί και ευχαριστίες…

Η σχολική χρονιά τελειώνει και αποχαιρετούμε τα νήπιά μας, που θα πάνε στο Δημοτικό Σχολείο.

Τους ευχόμαστε καλά ταξίδια γνώσης, χαρά, δύναμη και να θυμούνται πως…

«Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο».

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:

  • Να μοιράζεσαι τα πάντα.
  • Να παίζεις τίμια.
  • Να μη χτυπάς τους άλλους.
  • Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.
  • Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.
  • Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.
  • Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
  • Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.
  • Να κοκκινίζεις.
  • Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.
  • Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.
  • Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα.
  • Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
  • Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικά δεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’αυτό.
  • Τα χρυσόψαρα, τα χάμστερς, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς.
  • Να θυμάσαι τελικά τα βιβλία και την πρώτη λέξη που έμαθες την πιο μεγάλη απ’ όλες τη λέξη ΚΟΙΤΑ.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή. Πάρτε μια απ’ αυτές τις συμβουλές, εκφράστε την με επιτηδευμένη ορολογία ενηλίκων και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας και θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή. Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλοι εμείς οι άνθρωποι τρώγαμε γάλα με κουλουράκια γύρω στις τρεις το απόγευμα και μετά ξαπλώναμε κάτω από τις κουβέρτες για έναν υπνάκο. Ή, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις τσαπατσουλιές τους.
Είναι ακόμη αλήθεια, ανεξάρτητα από την ηλικία σας, πως όταν βγαίνετε έξω στον κόσμο είναι καλύτερα να κρατιέστε από το χέρι και να μένετε μαζί με τους άλλους…

Από το βιβλίο του Robert Fulghum «Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο».

Χαιρετούμε επίσης τα προνήπιά μας, τα οποία θα ξανασυναντήσουμε τον Σεπτέμβριο.

Στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-2026 είχαμε την ευκαιρία να τιμήσουμε και αποχαιρετήσουμε την Προϊσταμένη μας, κυρία Ανέζα Κοχλιαρίδου, η οποία οσονούπω συνταξιοδοτείται…

990df711 9f24 4d66 8e48 3cfd8ef99f36 843a04c3 776b 4b50 925a d8ef3bc903f2

4dbce56e 9ef8 4ef7 ad58 3de5a4e3bde3  a8a1e31d 6bfe 41ca 9d8c 3b7e22d89472

22ef9975 9f7c 4b6c b492 321cefb70719 c0c5a32a fa29 46bc 8f5a d66735832c5c

Της ευχόμαστε καλή αφυπηρέτηση, υγεία και κάθε καλό..

Ευχαριστούμε από καρδιάς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και όλους τους γονείς και συγγενείς των παιδιών μας ,για την συνεργασία και την στήριξη. Είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για την δημιουργία θετικής στάσης του παιδιού προς το σχολείο, ο σεβασμός και η στήριξη των γονιών προς τους εκπαιδευτικούς. 

Θερμές ευχαριστίες οφείλουμε και στην “ψυχή” του νηπιαγωγείου μας, την κυρία Ευρυδίκη Βασιλέλλη-Δουνιά για την προσφορά της!Της ευχόμαστε να έχει ένα ήρεμο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!!