eTwinning 2025-2026″Around the world”

Αφήσαμε πίσω μας την Αμερική και γυρίσαμε στην Γηραιά Ήπειρο, την Ευρώπη. Πρώτος σταθμός μας το Λονδίνο με τον συνήθως βροχερό καιρό. Εδώ επιβιβαζόμαστε  σε ένα κόκκινο διώροφο λεωφορείο, για μια ωραία βόλτα στην πόλη. Παρατηρούμε τους κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους, τα ταξί που ξεχωρίζουν, τα ταχυδρομκά κουτιά, το μεγάλο ποτάμι που διασχίζει την πόλη, τον Τάμεση. Επισκεπτόμαστε το παλάτι του Μπάκιγχαμ και εντυπωσιαζόμαστε με τους ακίνητους, αμιλητους και αγέλαστους φρουρούς και τα μεγάλα μαύρα γούνινα καπέλα τους. Τους αναπαριστούμε αλλά δεν μπορούμα για πολύ να μείνουμε σοβαροί, άλλωστε είμαστε παιδιά, κατασκευάζουμε τα δικά μας λεωφορεία και ζωγραφίζουμε το δικό μας παλάτι.

af1bd96b 21c3 4758 ab5b 135963051cd2 5477318f dfb2 4306 a7d6 ee09af67f0be efa2e382 ff88 4800 9b4b 813a3cbaa303 42bd540a 1fd3 4362 a1e4 8d3713aae09d

39265373 5d66 49b3 9b3f 05effa692b37

Βλέποντας τον χάρτη παρατηρούμε πως το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται πολύ κοντά στην Γαλλία και ανακαλύπτούμε μια υποθαλάσσια σήραγγα που ενώνει τις δύο χώρες,κάτω από το στενό της Μάγχης, το οποίο μαθαίνουμε πως το έχουν διασχίσει κολυμπώντας δεινοί κολυμβητές και δεινές κολυμβήτριες. Αποφασίζουμε να ταξιδέψουμε στο Παρίσι, μέσω αυτής της σήραγγας με τρένο. Η εμπειρία μοναδική.

Το Παρίσι, η πόλη του φωτός μας μαγεύει. Ο πύργος του Άιφελ μας εντυπωσιάζει, όπως και όλα τα άλλα αξιοθέατα, τα Ηλύσια Πεδία, η Αψίδα του θριάμβου, η Παναγία των Παρισίων, το μουσείο του Λούβρου, ο Σηκουάνας…Ένας μικρός μαθητής μας το είχε επισκεφθεί παλαιότερα και μας μίλησε για την εμπείρία του, για την Eurodisney ,την οποία είχε επισκεφθεί και μας έφερε αναμνηστικά να μας δείξει..

261d213b a470 4b95 8a2f 0643ce78ebe2 413b63b7 1181 4eea b817 bbc8e5318126

94ed827c f39a 4ad1 81c2 4d5d869f1acb f2710e58 6443 40a2 9008 8315ea7b0ff2

Ζωγραφίζουμε και εμείς τις εντυπώσεις μας και κατασκευάζουμε παζλ με τον Πύργο του Άιφελ.

ac510268 635f 4efb 8876 0505528b07d9 848e3939 cf47 4326 9be7 a2f153182b1c

f506646b 8d3a 44bd bda8 ce4fda80d26d

Αφήνουμε την Γαλλία και μεταβαίνουμε στον τελευταίο σταθμό μας, όπου υπάρχει ένα άλλο μνημείο του σύγχρονου κόσμου. Η Ρώμη και το Κολοσσαίο. Η Ρώμη, η αιώνια πόλη όπως λέγεται μας αρέσει πολύ! Για πολλούς λόγους. Επισκεπτόμαστε ένα ένα  τα αξιοθέατά της και μαθαίνουμε την ιστιορία της. Στεκόμαστε στην Φοντάνα Ντι Τρέβι και ρίχνουμε νομίσματα κάνοντας διάφορες ευχές,θαυμάζουμε την ζωγραφική και το ταλέντο του Μιχαήλ Άγγελου στην Κάπελα Σιξτίνα και την βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό. Τρώμε gelato (παγωτό) σε μια πιάτσα (πλατεία) και το απολαμβάνουμε…Διαπιστώνουμε πως και εδώ μέσα στην πόλη  ρέει ένα ποτάμι, ο Τίβερης…Κρίμα που δεν έχουμε αρκετίο χρόνο να επισκεφθούμε την Νάπολη να φάμε πίτσα ή σπαγγέτι…Ο χρόνος τελειώνει, πρέπει να επιστρέψουμε στην Αθήνα και μετά στην Μυτιλήνη, για να παρουσιάσουμε τις εμπειρίες μας…Ζωγραφίζουμε το Κολοσσαίο και την Φοντάνα Ντι Τρέβι

2dcedca9 ea50 48b2 8eab 490fced93531 180525d6 3dd6 4a0e 8c1f 7ff920de2101

και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής…Σχεδιάζουμε μια γιορτή , όπου θα παρουσιάσουμε το ταξίδι μας..Καλή επιστροφή!!!