eTwinning 2025-2026″Around the world”
Αφήσαμε πίσω μας την Αμερική και γυρίσαμε στην Γηραιά Ήπειρο, την Ευρώπη. Πρώτος σταθμός μας το Λονδίνο με τον συνήθως βροχερό καιρό. Εδώ επιβιβαζόμαστε σε ένα κόκκινο διώροφο λεωφορείο, για μια ωραία βόλτα στην πόλη. Παρατηρούμε τους κόκκινους τηλεφωνικούς θαλάμους, τα ταξί που ξεχωρίζουν, τα ταχυδρομκά κουτιά, το μεγάλο ποτάμι που διασχίζει την πόλη, τον Τάμεση. Επισκεπτόμαστε το παλάτι του Μπάκιγχαμ και εντυπωσιαζόμαστε με τους ακίνητους, αμιλητους και αγέλαστους φρουρούς και τα μεγάλα μαύρα γούνινα καπέλα τους. Τους αναπαριστούμε αλλά δεν μπορούμα για πολύ να μείνουμε σοβαροί, άλλωστε είμαστε παιδιά, κατασκευάζουμε τα δικά μας λεωφορεία και ζωγραφίζουμε το δικό μας παλάτι.
Βλέποντας τον χάρτη παρατηρούμε πως το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται πολύ κοντά στην Γαλλία και ανακαλύπτούμε μια υποθαλάσσια σήραγγα που ενώνει τις δύο χώρες,κάτω από το στενό της Μάγχης, το οποίο μαθαίνουμε πως το έχουν διασχίσει κολυμπώντας δεινοί κολυμβητές και δεινές κολυμβήτριες. Αποφασίζουμε να ταξιδέψουμε στο Παρίσι, μέσω αυτής της σήραγγας με τρένο. Η εμπειρία μοναδική.
Το Παρίσι, η πόλη του φωτός μας μαγεύει. Ο πύργος του Άιφελ μας εντυπωσιάζει, όπως και όλα τα άλλα αξιοθέατα, τα Ηλύσια Πεδία, η Αψίδα του θριάμβου, η Παναγία των Παρισίων, το μουσείο του Λούβρου, ο Σηκουάνας…Ένας μικρός μαθητής μας το είχε επισκεφθεί παλαιότερα και μας μίλησε για την εμπείρία του, για την Eurodisney ,την οποία είχε επισκεφθεί και μας έφερε αναμνηστικά να μας δείξει..
Ζωγραφίζουμε και εμείς τις εντυπώσεις μας και κατασκευάζουμε παζλ με τον Πύργο του Άιφελ.
Αφήνουμε την Γαλλία και μεταβαίνουμε στον τελευταίο σταθμό μας, όπου υπάρχει ένα άλλο μνημείο του σύγχρονου κόσμου. Η Ρώμη και το Κολοσσαίο. Η Ρώμη, η αιώνια πόλη όπως λέγεται μας αρέσει πολύ! Για πολλούς λόγους. Επισκεπτόμαστε ένα ένα τα αξιοθέατά της και μαθαίνουμε την ιστιορία της. Στεκόμαστε στην Φοντάνα Ντι Τρέβι και ρίχνουμε νομίσματα κάνοντας διάφορες ευχές,θαυμάζουμε την ζωγραφική και το ταλέντο του Μιχαήλ Άγγελου στην Κάπελα Σιξτίνα και την βασιλική του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό. Τρώμε gelato (παγωτό) σε μια πιάτσα (πλατεία) και το απολαμβάνουμε…Διαπιστώνουμε πως και εδώ μέσα στην πόλη ρέει ένα ποτάμι, ο Τίβερης…Κρίμα που δεν έχουμε αρκετίο χρόνο να επισκεφθούμε την Νάπολη να φάμε πίτσα ή σπαγγέτι…Ο χρόνος τελειώνει, πρέπει να επιστρέψουμε στην Αθήνα και μετά στην Μυτιλήνη, για να παρουσιάσουμε τις εμπειρίες μας…Ζωγραφίζουμε το Κολοσσαίο και την Φοντάνα Ντι Τρέβι
και παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής…Σχεδιάζουμε μια γιορτή , όπου θα παρουσιάσουμε το ταξίδι μας..Καλή επιστροφή!!!













