Γιορτή της μητέρας
Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας, τίμησαν τη γιορτή της μητέρας με δωράκια, φτιαγμένα όλα από τα χεράκια τους.
Επίσης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των Νηπιαγωγείων Καλλονής, σε συνεργασία με τις νηπιαγωγούς, προσέφερε κάρτα με μπρελόκ στις μητέρες των παιδιών μας.
Ευχόμαστε υγεία και δύναμη σε όλους τους ανθρώπους, που είναι παρόντες για τα παιδιά τους και προσφέρουν φροντίδα, αγάπη, ασφάλεια, καθοδήγηση, είτε είναι βιολογικοί γονείς, είτε όχι και στεκόμαστε με σεβασμό, στο πλάι εκείνων των ανθρώπων, που δεν δύνανται να ακούσουν ή να εκφράσουν ευχές για την συγκεκριμένη ημέρα…










