1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΙΓΓΑ ΚΑΣΑΠΗ"

"Ένα Νηπιαγωγείο γεμάτο χαμόγελα"

Οι Μαργαρίτες και τα Μαργαριτάκια γινόμαστε φίλοι!

Οκτ 20248

Μια καρδιά που ζει

σε πολλά σώματα …

Αυτό είναι φιλία!

Μαργαριτάκια ενωμένα

Και πάντα αγαπημένα!

Μετά την προσαρμογή μας στο Νηπιαγωγείο , την γνωριμία μας με τους καινούριους συμμαθητές  μας και τις δασκάλες μας, την γνωριμία μας με τις γωνιές που μπορούμε να παίζουμε να δημιουργούμε  και να μαθαίνουμε έρχεται και η στιγμή να νιώσουμε ότι είμαστε μια ομάδα και να φτιάξουμε τις φιλίες μας με όλα τα παιδιά και με κάποια παιδιά ακόμα πιο στενά να συνδεθούμε.

Δύο παραμύθια ,δύο πίνακες ζωγραφικής και ένα τραγούδι  μας βοηθάνε να καταλάβουμε τι σημαίνει ομάδα και  φιλία.

Διαβάζουμε το παραμύθι της Φραντζέσκα Αλεξοπούλου με τίτλο « Φίλοι; Φως Φανάρι» από τις εκδόσεις Παπαδόπουλος που μιλάει για την φιλία που αναπτύσσεται μεταξύ ενός παιδιού με ένα άλλο που είναι βαρήκοο.

Μέσα από το παραμύθι αυτό αντιλαμβανόμαστε πως η αδυναμία του ενός δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο σε μια φιλία .. ίσα ίσα μπορεί να την δέσει ακόμα πιο πολύ .

Το επόμενο παραμύθι είναι η σκάλα της αγάπης της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη από τις εκδόσεις Σαβάλλας που μιλάει για ένα αστέρι που  έχασε την ισορροπία του και έπεσε μέσα στη ζούγκλα.

Αν  δεν επέστρεφε γρήγορα στον ουρανό, θα έχανε τη λάμψη του μια για πάντα. Έτσι, τα ζώα προσπάθησαν με χίλιους τρόπους να το γυρίσουν πίσω!

Άδικος κόπος!

Ό,τι όμως δεν κατάφερε η δύναμη του λιονταριού, το ύψος της καμηλοπάρδαλης και η ευκινησία

της μαϊμούς, το κατόρθωσε ένα τοσοδούλικο μυρμηγκάκι, αποδεικνύοντας στους -από τη φύση τους- ικανούς και δυνατούς πως η συνεργασία κάνει τα αδύνατα δυνατά και τα ταπεινά μυρμηγκάκια… σούπερ ήρωες!

Υπάρχουν πράγματα και καταστάσεις λοιπόν που εύκολα αντιμετωπίζουμε μόνοι, τα “θαύματα” όμως γίνονται από ομάδες, από παρέες, από συνεργασίες.

Τα δύο αυτά παραμύθια έρχονται να δέσουν με δύο εξαιρετικούς πίνακες ζωγραφικής.

Ο ένας είναι ο πίνακας του Γαϊτη που παρατηρώντας τον ζητάμε από τα παιδιά να βάλουν στην άδεια θέση δίπλα τους έναν φίλο.. τον δικό τους φίλο για να μην νιώθουν μοναξιά .. για να νιώθουν ασφάλεια και αγάπη.

Ο δεύτερος πίνακας που παρατηρούμε είναι του Keith Haring που  με όμορφο τρόπο και χωρίς να ζωγραφίζει χαρακτηριστικά των προσώπων στους πίνακές του μας δείχνει με διαφορετικό                από αυτό που μέχρι στιγμής είχαμε δει συναισθήματα αγάπης και φιλίας.

Τον πίνακα αυτόν τον αναπαριστούμε καταρχήν με το σώμα μας και στην συνέχεια δημιουργούμε την δική μας ομαδική αφίσα αρχικά στον διαδραστικό πίνακα μας .

Σε δεύτερο χρόνο τον αναπαριστούμε  σε χαρτί του μέτρου και τελικά γίνεται  η ταυτότητά μας στις τσάντες μας σαν επισφράγισμα της φιλίας μας και της συνεργασίας μας από δω και πέρα…

Η δραστηριότητα κλείνει με τον πιο μελωδικό τρόπο.

Με το τραγούδι της φιλίας από την χορωδία του Σπύρου Λάμπρου και τον χορό από τα μικρά μας Μαργαριτάκια που πια έχουν βρει τους φίλους τους μέσα στο νηπιαγωγείο αλλά γνωρίζουν και την δύναμη της ομάδας.

1 3 2.1 2 3 3. προφίλ 4.1 4 3 5 3 6 3 7 1 8 1 9 1 10.1 10.2 11 1 12 1 13 1 14 1 15 16 17 18 19

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: 5ο Τμήμα ΒΥΠ| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι Μαργαρίτες και τα Μαργαριτάκια γινόμαστε φίλοι!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αναρτήσεις

Μουσικό χαλί

Σήμερα είναι:

Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Ένα Ταξίδι στα Γιαννιτσά του Περασμένου Αιώνα

Γιαννιτσά – Μια ανάμνηση από παλιά

European SchoolRadio Logo

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

“Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος”- Έπαινος Διαγωνισμού Αστέρι της Ευχής 2024-2025 – 213 – 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ (1ο, 4ο ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ Τμήματα)

Stigmiotypo othonhs 7250

Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος)
Τα Απίθανα Νηπιάκια (1ο, 4ο ΒΥΠ & 3ο ΠΟΠ Τμήματα) υλοποιούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Αστέρι της Ευχής" το οποίο παρακινεί τους μαθητές όλων των βαθμίδων να αξιοποιήσουν δημιουργικά το Αστέρι, παίρνουν μέρος στο διαγωνισμό που προκηρύσσεται και συμμετέχουν με τη δική τους αφίσα.
“Και πάλι παιδί – Σχολείο – Παιχνίδι -Γέλιο – Αγκαλιές – Φίλους – Οικογένεια – Χαρά – Ταξίδια, Βόλτες, Διακοπές, Διασκέδαση… – και πάλι ΖΩΗ!”

Robert Fulghum «Όσα πραγματικά θα έπρεπε να ξέρω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο»

images

Ο Γέροντας Παΐσιος για το νηπιαγωγείο

G Paisios 300x193 1

«Για μένα, ενώπιον του Θεού, το πιο υπεύθυνο επάγγελμα, που μπορεί να κάνει κάποιος, είναι νηπιαγωγός. Αλλά και το πιο δύσκολο, γιατί πλάθει ψυχές. Και πλάθοντας ψυχές, πλάθεις ανθρώπους, οι οποίοι είναι κατ’ εικόνα του Θεού πλασμένοι. Και έτσι γίνεσαι συνεργός του Θεού, όπως γίνονται και οι γονείς, όταν τεκνοποιούν». Και συνέχισε: «Αν δεν έχεις τα κότσια να γίνεις νηπιαγωγός, να γίνεις δάσκαλος. Είναι το ίδιο υπεύθυνο. Κι αν δεν μπορείς ούτε δάσκαλος, τότε να γίνεις καθηγητής»!

Σαν σήμερα

10/12: Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Η Παγκόσμια Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Δεκεμβρίου, σε ανάμνηση της υπογραφής της Παγκόσμιας Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που υπογράφτηκε από τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ στις 10 Δεκεμβρίου 1948. Όραμα των εμπνευστών της, ένας κόσμος με δικαιώματα και ελευθερίες χωρίς διακρίσεις.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Εξερευνήστε ψηφιακά το Μουσείο Ακρόπολης στο Google Art Project.

google art project thumbnail2 0

Διεύθυνση ΠΕ Πέλλας

banner1 CENTER

Αρχαιολογικό Μουσείο Πέλλας

λήψη


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων