Ήρθε και πάλι η Άνοιξη… όπως έρχεται πάντα.
Κι εκείνα τα μικρά ‘’πλασματάκια’’, που τα λένε χελιδόνια, έρχονται μαζί για να επιβεβαιώσουν τον ερχομό της. Kάθε χρόνο εκείνα κάνουν την ίδια διαδρομή και δεν ξεφεύγουν ποτέ από το στόχο τους μιας και έχουν να μας μεταφέρουν το χαρμόσυνο μήνυμα της Άνοιξης.
Βλέποντας τα πρώτα χελιδόνια αποφασίσαμε και εμείς να τα ζωγραφίσουμε βήμα – βήμα
Αφού κατανόησαμε πως τα χελιδόνια φέρνουν την Άνοιξη, ακούσαμε τα κάλαντα της Άνοιξης που αλλιώς ονομάζονται και ως “Χελιδονίσματα”. Συγκεκριμένα, τα ακούσαμε από το συγκεκριμένο βίντεο:
Ακούγοντας τα, μας άρεσαν πολύ κι έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας χελιδόνια, όμοια με αυτά που κρατούν στα κάλαντα της Άνοιξης.
Αφού, λοιπόν, δημιουργήσαμε τα δικά μας χελιδόνια, μάθαμε τα κάλαντα και τα τραγουδήσαμε όλοι μαζί.
Τις επόμενες μέρες διαβάσαμε το παραμύθι:” Όλες οι εποχές του χρόνου σε ένα δέντρο” το οποίο και μας θύμισε πως πρέπει και εμείς να φτιάξουμε το δέντρο της Άνοιξης. Πιάσαμε τα πινέλα μας, χωριστήκαμε σε ομάδες και στρωθήκαμε στην δουλειά. 
Κάποιοι βάψανε κομμάτια από παλιά παζλ με πράσινο χρώμα για να γίνουν φύλλα, κάποιοι ζωγραφίσανε το δέντρο, ενώ κάποιοι άλλοι ζωγραφίσανε τον ήλιο, έκαναν λουλούδια χελιδόνια και πουλιά για να μπουν στο δέντρο μας
και αφού κολλήσαμε όλα τα χελιδόνια, τις μέλισσες και τα πουλιά που φτιάξαμε το δέντρο της Άνοιξης είναι έτοιμο!

Δημιούργησε και ο καθένας μας το δικό του ατομικό δέντρο της Άνοιξης.

Δεν σταματήσαμε όμως εκεί! Δώσαμε ανοιξιάτική πνοή και στα παράθυρα μας στολίζοντας τα με χρωματιστά λουλούδια, καταπράσινο χορτάρι και πεταλούδες.
Επιπλέον, δοκιμάσαμε έναν νέο τρόπο για να στολίσουμε τα παράθυρα μας με ανοιξιάτικες ζωγραφιές. Ως υλικά χρησιμοποιήσαμε:
- 1 κυπελλάκι
- κόλλα ατλακόλ
- λίγο σαπούνι
- το χρώμα της αρεσκίας μας (εμείς διαλέξαμε τα χρώματα της άνοιξης – κόκκινο, πράσινο, καφέ και κίτρινο)
- μία διαφάνεια
Και ιδού το αποτέλεσμα μας:
Αφού τα αφήσαμε να στεγνώσουν, τα ξεκολλήσαμε από τις διαφάνειες και τα κολλήσαμε σαν αυτοκόλλητα στα παράθυρα της τάξης μας.


































