Μητέρα,μανούλα ,μαμά….Χρόνια πολλά!

mother child klimt l orig
ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
Αν είν΄απόψε αστροφεγγιά
μανούλα πάρε με αγκαλιά!
Κάνε φτερά τα δυο σου χέρια                                     
κι ανέβασέ με ως τ΄ αστέρια..
Κι όταν θ΄ανέβω εκεί ψηλά
μέσ΄στα αστέρια τα πολλά
θε΄να διαλέξω και θα βρω
δώρο για σε το πιο λαμπρό!
Κι αν είναι, μάνα, καταχνιά
και συννεφιά και σκοτεινιά,
στην αγκαλιά σου θα χωθώ
και μπόρα δεν θα φοβηθώ…
                  ΝΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
Μιλήσαμε για τις μαμάδες ,για την αγάπη που μας δίνουν,για όσα μας προσφέρουν αλλά και για την αγάπη μας προς εκείνες,για το τί μας αρέσει να κάνουμε μαζί .Σκεφθήκαμε να φτιάξουμε το πορτραίτο τους και να βάλουμε πάνω  με qr code ως αφιέρωση ένα τραγούδι για να ακούσουν.
mhtera1 mhtera3
Φτιάξαμε όμως και κάρτες για να γράψουμε ευχές.
mhtera karta2 mhtera karta
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μαμάδες!!!

Πάσχα-Ανάσταση-Λαμπρή

Έφθασε και πάλι η μεγάλη γιορτή της Χριστιανοσύνης και ξεκινήσαμε να μιλάμε για την μεγάλη Εβδομάδα και τα Πάθη του Χριστού.

Διαβάσαμε την ιστορία “Τα λουλούδια της ελπίδας”που αναφέρεται στην ανάβαση του Κυρίου στον Γολγοθά αλλά και στις παπαρούνες που από άσπρες έγιναν κόκκινες από το αίμα του.

Αποτυπώσαμε στο χαρτί μια εικόνα που μας θυμίζει τη γιορτή γράφοντας και τη λέξη Πάσχα.

pascha1 pascha2

pascha3 pascha4

pascha5 pascha6

pascha7 pascha8

pascha9 pascha10

Διαβάσαμε την ιστορία “Η κότα με τα κόκκινα αυγά”

Μια φορά και έναν καιρό, λοιπόν ζούσε στο χωριό του μια γριούλα. Ήταν πολύ – πολύ μεγάλη, ίσως εκατό χρονών, κοντή, σκυφτή και τυλιγμένη πάντοτε στα μαύρα της ρούχα. Όλο το χρόνο δούλευε ακούραστα στο περιβόλι της και είχε απ’ όλα τα καλά.

Ζούσε σ’ ένα όμορφο σπιτάκι, έχοντας συντροφιά της μια μικροσκοπική κοτούλα, μ’ ένα στραβό λειρί σαν κοκοράκι. Αυτή η παράξενη κοτούλα δεν έκανε κανένα αβγό για έντεκα μήνες, όμως όλο το μήνα πριν τη Μεγαλοβδομάδα  γεννούσε κάθε μέρα κι από ένα μικρούλι, μακρόστενο αβγουλάκι, που ήταν – ξέρετε τι;- ολοκόκκινο. Μάλιστα ολοκόκκινο, σαν βαμμένο.  Όλοι στο χωριό παραξενεύονταν, μα κανείς δεν μπορούσε να εξηγήσει το φαινόμενο. Κι όταν ρωτούσαν τη γιαγιά πώς γινόταν άραγε αυτό   το θαύμα, εκείνη χαμογελούσε λιγάκι πονηρά, έσκυβε το κεφάλι κι έλεγε: « Α, μη τα ρωτάτε αυτά τα πράγματα. Γίνονται, γίνονται – ξέρω κι εγώ;» Και μάζευε τα αβγά, τα έβραζε να σφίξουν και τα μοίραζε στον κόσμο να τα τσουγκρίσουν μετά την Ανάσταση. ……

Ώσπου μια φοβερή χρονιά, κάποιος τρύπωσε στο κοτέτσι άρπαξε την κότα  με τα κόκκινα αβγά και χάθηκε μες στη νύχτα σαν σκιά.   Ήταν οι μέρες που θα άρχιζε να γεννάει τα κόκκινα αβγά. Η γιαγιά έψαξε παντού να τη βρει, αλλά άδικος κόπος. ……..  Η γιαγιά όταν είδε κι απόειδε αρρώστησε από τον καημό της και ούτε να φάει ούτε να δουλέψει ήθελε στο περιβόλι της, ούτε τίποτε. Και όλοι έλεγαν πως δε θα αντέξει, θα πεθάνει πριν  το Πάσχα.

Και έπειτα …α, έπειτα ο Χειμώνας ξανάρθε απρόσκλητος, κι ας είχε μόλις φύγει για τα βουνά, και στρώθηκε πάνω από το χωριό, άσπρος φοβερός και παγωμένος και ο κόσμος κλείστηκε στα σπίτια, τα παιδιά σταμάτησαν το παιχνίδι…….

Και έφτασε η  Μεγαλοβδομάδα και το κρυσταλλιασμένο χωριό αναρωτιόταν τι άλλο, άραγε, θα το χτυπήσει.

Ώσπου, τη νύχτα ανάμεσα από Τετάρτη και Πέμπτη- αυτή την Πέμπτη που τη λένε και Κόκκινη Πέμπτη κλέφτης, κρυφά, γύρισε ταραγμένος και μετανιωμένος την κοτούλα στο κοτέτσι της γιαγιάς, μαζί με ένα καλάθι αβγά: μικρούλια, μακρόστενα και ολόλευκα.

Η γιαγιά άκουσε τη φασαρία, έτρεξε στην αυλή, είδε την κοτούλα της κουρνιασμένη στη φωλιά της και καταχάρηκε.  Κι ως το μεσημέρι η κότα γέννησε ξανά, κι αυτή τη φορά το αβγό της ήταν κατακόκκινο και λαμπερό όπως πάντα, κι από μέσα του, από ένα τόσο μια σταλιά ραγισματάκι, ξεχύνονταν ένα σωρό μυρωδιές- αυτές που φέρνουν ….

  …..την Άνοιξη!  Είπα στον παππού μου.

–  Ακριβώς, απάντησε εκείνος. Την Άνοιξη. Που ήρθε πάλι στο χωριό, έστω και λίγο αργοπορημένη, λιώνοντας πέρα ως πέρα τα χιόνια που το είχαν σκεπάσει.

–   Μα πώς εξηγείται παππού, ρώτησα τότε.

  -Α, μη τα ρωτάς αυτά τα πράγματα, μου είπε. Γίνονται- γίνονται – ξέρω εγώ;»

Και την εικονογραφήσαμε!

pascha11 pascha12

pascha13 pascha14

pascha15

 

Στη συνέχεια μάθαμε για τα έθιμα του Πάσχα,τα κόκκινα αυγά ,τα κουλουράκια,τα τσουρέκια,το αρνί,τα κάλαντα του Λαζάρου και αποφασίσαμε να τηρήσοουμε κάποια από αυτά.

Έτσι με μεγάλο ενθουσιασμό μπήκαμε στην κουζίνα και γίναμε ζαχαροπλάστες!Μετρήσαμε,ανακατέψαμε,πλάσαμε αναπτύσσοντας δεξιότητες λεπτής κινητικότητας,συνεργασίας και μαθηματικών εννοιών(βάρος ,όγκος,αριθμοί).Το άρωμα των φρεσκοψημένων κουλουριών γέμισε την τάξη μας και η χαρά ήταν απερίγραπτη όταν είδαμε το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

pascha16 pascha17

pascha23

Βάψαμε όμως και αυγά που είχαμε προηγουμένως ζωγραφίσει ενώ σε μερικά περάσαμε λαστιχάκια ακολουθώντας άλλη τεχνική και τα βάψαμε σε μπλε χρώμα για να πειραματιστούμε και με χρώματα εκτός του κόκκινου!

pascha18 pascha22

pascha21 pascha20

pascha19

Όμως προέκυψε η ανάγκη να φτιάξουμε καλαθάκια για να βάλουμε μέσα όλα τα καλούδια που είχαμε ετοιμάσει και μαζί μια κάρτα με ευχές προς όλους.Χρησιμοποιώντας χαρτόνια,κορδέλες,χόρτο και με θετική διάθεση,δημιουργήσαμε πασχαλινά καλαθάκια.

pascha23 1 pascha24

Παίξαμε όμως και μαθηματικά παιχνίδια με αυγά και αριθμούς.Ποιός θα αντιστοιχίσει τον σωστό αριθμό με το πλήθος των κουκίδων κάθε αυγού?

pascha32 pascha31

Και ήρθε η ώρα για παιχνίδι στην αυλή.Πήραμε κουτάλια,πήραμε και αυγά(πλαστικά για να αποφύγουμε ..ατυχήματα)και ξεκινήσαμε σκυταλοδρομίες !Ποιός θα μεταφέρει πιο γρήγορα στο τέρμα το αυγό του?Ποιά ομάδα θα νικήσει?Το καταδιασκεδάσαμε !

pascha30 pascha29

pascha26 pascha28

«Μακριά χτυπούν καμπάνες από κρύσταλλο αύριο, αύριο, αύριο λένε:
το Πάσχα του Θεού», (Οδυσσέας Ελύτης)

η 25η Μαρτίου στο σχολείο μας

Ο αγώνας των Ελλήνων στη θάλασσα

25 martioy2 25 martioy3

25 martioy1

Ο αγώνας των Ελλήνων στη στεριά

25 martioy4 25 martioy5

 

25 martioy6 25 martioy12

Τα “Ελληνάκια”μας

TSOLIADES 1 1 25 martioy13

Οι ήρωες του 1821

25 martioy14

Το δρώμενο που παρουσιάσαμε στην εξώπορτα του σχολείου με καλεσμένους τους γονείς ,το οποίο αναφέρεται στην δημιουργία της ελληνικής Σημαίας

25 martioy11 25 martioy10

Και τέλος η κατάθεση στεφάνου στο άγαλμα του Ανδρέα Μιαούλη που δεσπόζει στην ομώνυμη πλατεία της πόλης μας

25 martioy7 25 martioy9

25 martioy8

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

Οι ευφάνταστες κατασκευές μας

Στην καθημερινή ενασχόληση, στη γωνιά του οικοδομικού υλικού .τα παιδιά με φαντασία,μεράκι και επιμονή  αναπτύσσουν ένα πολύ δημιουργικό συνεργατικό παιχνίδι,κατασκευάζοντας μια ποικιλία από δημιουργήματα,μικρά και μεγάλα όπως ρομπότ,πύργους,γερανούς

Χρησιμοποιούν σχήματα μικρά αλλά και μεγάλα κομμάτια lego σε άλλες κατασκευές και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό καθώς εκτός από πρωτοτυπία ,υπάρχει προσπάθεια να ακολουθείται η συμμετρία στην κατασκευή!

kataskeyh1 kataskeyh2

kataskeyh5 kataskeyh4

kataskeyh3a

Φυσικά και η θέληση για δημιουργία ..συνεχίζεται αμείωτη!

Συμμετοχή στο μάθημα της μουσικής της Α΄τάξης

Στα πλαίσια σχεδιασμού της ομαλής μετάβασης των μαθητών στην Α΄τάξη ,επισκεφθήκαμε το Δημοτικό σχολείο για να συμμετέχουμε στο μάθημα της μουσικής με τα παιδιά της συγκεκριμένης τάξης.Φίλοι αντάμωσαν ξανά,χαιρετήθηκαν και μοιράστηκαν το ίδιο θρανίο και το μάθημα ξεκίνησε.

moysikh1a moysikh2a

Τραγουδήσαμε τραγούδια που ήδη ξέραμε όπως και οι φίλοι μας και νιώσαμε πολύ όμορφα που μοιραστήκαμε αυτή την εμπειρία με τα μεγαλύτερα παιδιά.

Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο, ζωγραφίσαμε ό,τι μας έκανε εντύπωση, δημιουργώντας μια αφίσα με εικόνες από την εμπειρία μας και την δώσαμε ως δώρο στον κύριο Γιάννη, που μας φιλοξένησε στο μάθημα!

moysikh3

Περιμένουμε με ανυπομονησία να βρεθούμε ξανά με τους φίλους μας πολύ σύντομα!

Μια δράση φυσικής αγωγής στο σχολείο μας

Μιλώντας για την υγεία και την υγιεινή διατροφή,αναφερθήκαμε και στη σπουδαιότητα της φυσικής άσκησης  τόσο για το σώμα μας όσο και για την  ψυχική μας ενδυνάμωση και ευεξία.

Έτσι με αφορμή αυτό το θέμα,προσκαλέσαμε την κα Γεωργία,εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής του Δημοτικού σχολείου να μας επισκεφθεί και να μας μιλήσει για τη φυσική άσκηση αλλά να οργανώσουμε και αθλοπαιδειές στην αυλή του σχολείου.

Εκείνη με μεγάλη χαρά ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα και εμείς βγάλαμε το υλικό ψυχοκινητικής και ετοιμαστήκαμε για την γυμναστική!

Ξεκινήσαμε με ζέσταμα και ασκήσεις απλές και περάσαμε σε σκυταλοδρομίες,εμπόδια  και ρίψεις μέσα σε στεφάνια,άσκηση που απαιτούσε συντονισμό κινήσεων και αρκετή δύναμη.

φυσικη αγωγη1α φυσικη αγωγη2

 

φυσικη αγωγη8α φυσικη αγωγη3

φυσικη αγωγη6 φυσικη αγωγη7

φυσικη αγωγη9

Στο τέλος κατακουρασμένοι αλλά και πολύ ενθουσιασμένοι δώσαμε τα χέρια και φωνάξαμε όλοι Μαζί “1ο Νηπιαγωγείο” δίνοντας υπόσχεση να ξαναβρεθούμε σε μια τέτοια δράση!

Πανελλήνια σχολική ημέρα κατά της βίας στο σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως πανελλήνια σχολική ημέρα κατά της βίας στο σχολείο.

Έτσι και εμείς αφιερώσαμε χρόνο στην τάξη μας σχετικά με το θέμα αυτό.Είδαμε βιντεάκια λανθασμένων συμπεριφορών ,περιγράψαμε εικόνες που αποτελούν παραδείγματα σχολικής βίας και μιλήσαμε για την λεκτική βία,τη σωματική βία,τη βία στο διαδίκτυο.

Διαβάσαμε το παραμύθι “Η μέρα που έγινα και εγώ” λύκος” των Amelie Janaux και Annick Masson των εκδόσεων Δεσύλλα σε απόδοση Αντώνη Παπαθεοδούλου.

λυκος

Στο σχολείο η Σάρλοτ έχει μια δύσκολη κατάσταση να αντιμετωπίσει.Η συμμαθήτριά της η Άγκνες μιλάει με λέξεις που γίνονται σαν κοφτερά δόντια και στα μάτια της Σάρλοτ παίρνει τη μορφή του κακού λύκου,ενός λύκου που γίνεται κάθε μέρα όλο και πιο τρομακτικός.Έτσι η ηρωίδα της ιστορίας αρχίζει να μην θέλει να πάει σχολείο ,νιώθει άρρωστη ,δεν γελάει,δεν παίζει,δεν έχει φίλους.Κάποια στιγμή αποφασίζει να γίνει και εκείνη λύκος για να προκαλέσει την προσοχή και στρέφεται εναντίον του Σάιμον, τον οποίο τρομοκρατεί.Όμως γρήγορα το μετανιώνει ,γυρίζει στο σπίτι ,κλαίει και μοιράζεται όσα νιώθει με τη μητέρα της.

Η συζήτηση την βοηθάει .Επιστρέφει στο σχολείο και αποφασίζει να αδιαφορήσει για όλους τους κακούς λύκους και να κάνει φίλους όσους συμπεριφέρονται όμορφα.

Συζητήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να μοιραζόμαστε αυτό που μας στεναχωρεί και να βρίσκουμε λύση αλλά και να μπορούμε να απορρίπτουμε λανθασμένες συμπεριφορές.

Στα συνέχεια, με βάση τα είδη της βίας και του εκφοβισμού, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια αφίσα και να δημιουργήσουμε σκίτσα για το καθένα από αυτά με το σύνθημα “STOP στον ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ”

εκφοβισμος1 εκφοβισμος2

εκφοβισμος3 εκφοβισμος4

εκφοβισμος5 εκφοβισμος6

 

Με αποκριάτικη διάθεση

Φθάνοντας στο τέλος της Αποκριάς,μιλήσαμε για τα έθιμα των ημερών όπως ο χαρταετός και ζωγραφίσαμε τον ένα και μοναδικό..δικό μας!

χαρταετος1 χαρταετος2

χαρταετός3

Μετά όμως φτιάξαμε με χαρτόνι και πολύχρωμα χαρτάκια ..χαρταετό “βιτρώ”,έτοιμος για να στολίσει ακόμα και τα παράθυρα για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα

χαρταετός4 χαρταετοι6

Από τις δραστηριότητες δεν έλειψαν ο χορός,το γαϊτανάκι ,οι μπαλονοδρομίες

χορος μπαλονια2 χορος μπαλονια

χορος γαιτανακι

Περάσαμε όμορφα και χαρήκαμε πολύ τα παιχνίδια!Και του χρόνου!

Συμμετοχή στο πρόγραμμα RE-CYCLADES Schools

Τις προηγούμενες μέρες ήρθαν στο σχολείο μας κάδοι ανακύκλωσης και αφίσες,καθώς δηλώσαμε συμμετοχή στο πρόγραμμα “RE-CYCLADES Schools”, το οποίο οργανώνεται από  το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων (ΔΑΦΝΗ), σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ. Απάνω Μεριά και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Σύρου Ερμούπολης (ΚΕΠΕΑ)
recyclades1 recyclades2

Το RE-CYCLADES Schools υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου RE-CYCLADES και έχει ως στόχο την ανάδειξη της Διαλογής στην πηγή στα σχολεία, με σκοπό την αξιοποίηση των πλαστικών που θα συλλεχθούν για την δημιουργία νέων χρηστικών αντικειμένων.

Μέσω του RE-CYCLADES Schools, θα συλλέγονται πλαστικές συσκευασίες στα σχολεία με συγκεκριμένη  αριθμητική σήμανση, οι οποίες θα αποθηκεύονται προσωρινά και σε συνεννόηση με την Κοιν.Σ.Επ. Απάνω Μεριά, θα μεταφέρονται στο εργαστήριο Precious Plastic Syros, όπου θα επεξεργάζονται.
Το πρόγραμμα RE-CYCLADES Schools υλοποιείται σε συνέχεια του μαθητικού διαγωνισμού Zero Plastic Waste Challenge, που διεξάχθηκε την προηγούμενη σχολική χρονιά από το ΚΕΠΕΑ Σύρου Ερμούπολης και των εκπαιδευτικών εργαστηρίων που διεξάγονται από την Κοιν.Σ.Επ. Απάνω Μεριά.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τα πλαστικά που μπορούν να συλλέγουν στο σπίτι και να τα φέρνουν στο σχολείο, καθώς τους δείξαμε ενδεικτικά, κάποιες πλαστικές συσκευασίες αλλά και καπάκια από εμφιαλωμένο νερό.
‘Ετοιμοι λοιπόν ..για ανακύκλωση!

Ανθισμένη αμυγδαλιά

Ένα κλαδί αμυγδαλιάς που έφθασε στο σχολείο ήταν η αφορμή να μιλήσουμε για την αμυγδαλιά,τη νυφούλα του χιονιά!

αμυγδαλια 1

Μιλήσαμε για το δέντρο,παρατηρήσαμε εικόνες,τα άνθη,ο καρπός,τα φύλλα,μάθαμε ότι είναι φυλλοβόλο και πως εδώ στα νησιά έχουμε αρκετές αμυγδαλιές αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το αμύγδαλο στην διατροφή μας.

Παρακολουθήσαμε σε βίντεο τον μύθο της Φύλλιδας και του Δημοφώντα

Ο μύθος της αμυγδαλιάς…


Η ιστορία της Φυλλίδας.
Ο Δημοφώντας, γιος του Θησέα και της Φαίδρας και βασιλιάς της
Αθήνας, ταξίδεψε κάποτε στα παράλια της Θράκης.
Εκεί γνώρισε την όμορφη βασιλοπούλα Φυλλίδα και την
ερωτεύτηκε. Επειδή βιαζόταν να επιστρέψει στην Αθήνα, της
υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει μετά από ένα ορισμένο χρονικό
διάστημα, για να παντρευτούν. Το διάστημα όμως αυτό πέρασε και
ο Δημοφώντας δε γύρισε να πάρει την αγαπημένη του.
Η Φυλλίδα απαρηγόρητη, επειδή νόμιζε ότι ο καλός της έπαψε να
την αγαπά, πέθανε από τη λύπη της. Οι θεοί τη συμπόνεσαν και τη
μεταμόρφωσαν σε αμυγδαλιά, ένα δέντρο με πανέμορφα άνθη,
αλλά χωρίς φύλλα.
Μετά από λίγο καιρό, ο Δημοφώντας επέστρεψε στη Θράκη και
έμαθε το θάνατο της αγαπημένης του. Τρελός από τον πόνο, έτρεξε,
αγκάλιασε και γέμισε φιλιά τον τρυφερό κορμό της αμυγδαλιάς κι
αμέσως τα κλαδιά της γέμισαν πράσινα, δροσερά φύλλα.
Γι’ αυτό τα φύλλα της αμυγδαλιάς-Φυλλίδας φυτρώνουν πάντα μετά
τα άνθη: περιμένουν το αγκάλιασμα του αγαπημένου της
Δημοφώντα…
Έτσι η αμυγδαλιά, έγινε σύμβολο της ελπίδας, δείχνοντας ότι η αγάπη δεν μπορεί να νικηθεί από το θάνατο.
Παίξαμε με τις λέξεις του αινίγματος και τις βάλαμε στη σωστή σειρά
αμυγδαλια3 αμυγδαλια2
“Πάντα πρώτη εγώ ανθίζω και την Άνοιξη καλοσωρίζω”
Το εικονογραφήσαμε και γράψαμε την απάντηση
αμυγδαλια4 αμυγδαλια5
αμυγδαλια6 αμυγδαλια7
αμυγδαλια8 αμυγδαλια9
αμυγδαλια10 αμυγδαλια11
αμυγδαλια12
Βρήκαμε λέξεις  σχετικές,παράγωγες και σύνθετες:
αμυγδαλιά,αμύγδαλο.αμυγδαλωτό,σοκολάτα αμυγδάλου,αμυγδαλόψιχα,αμυγδαλέλαιο
Παρατηρήσαμε τα αμύγδαλα,το κέλυφος,την ψίχα.Και σκεφθήκαμε να φέρουμε στην τάξη τη ζυγαριά για να προσεγγίσουμε την έννοια του βάρους,βαρύ-ελαφρύ,βαρύτερο από…,ελαφρύτερο από…
Αφού μιλήσαμε για τις αναλογικές ζυγαριές αλλά και τις ηλεκτρονικές ,αποφασίσαμε να κάνουμε υποθέσεις και να κατανοήσουμε πώς μπορούμε να βρούμε ποιά ομάδα αμυγδάλων είναι βαρύτερη από την άλλη αλλά και να συγκρίνουμε μια ποσότητα αμυγδάλων με κάποια άλλα αντικείμενα ως προς το βάρος, κάνοντας συγκρίσεις αλλά και να βρούμε πόσα γραμμάρια αμύγδαλα έχουμε βάλει για ζύγισμα!Έτσι μάθαμε τα κιλά και τα γραμμάρια και σκεφθήκαμε ποιά προϊόντα ζυγίζονται στο σούπερμαρκετ: τυρί,κρέας,φρούτα,λαχανικά
αμυγδαλια13 αμυγδαλια14
αμυγδαλια15 αμυγδαλια16
Και στο τέλος ήρθε η ώρα για την αγαπημένη μας πλέον ρομποτική…Η Μελισσούλα έπρεπε να μαζέψει τα άνθη της αμυγδαλιάς με αριθμητική σειρά από το 1 έως το 6.
αμυγδαλια17 αμυγδαλια18