Τελετή βράβευσης σχολικού Μαραθώνιου Ανακύκλωσης 2026
Από τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκίνησε η συμμετοχή μας στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης 2026 του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.Σε κάδους στο σχολείο ξεκινήσαμε να συλλέγουμε Χαρτί και Πλαστικό.
Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν για τη σημασία της ανακύκλωσης,το διαφορετικό χρώμα των κάδων με βάση το υλικό και τον στόχο μας να συλλέξουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες σε βάρος ποσότητες υλικών ,ξεκίνησαν τη δράση με χαρά και ενθουσιασμό.Έτσι άρχισαν να τα τοποθετούν στους κάδους συλλέγοντας πόντους, ώστε να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση αλλά και να διεκδικήσουν έπαινο και δώρο σε περίπτωση που είχαμε έρθει πρώτοι σε πόντους επιβράβευσης.Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό καθώς ήρθαμε δεύτεροι σε αριθμό πόντων ανά παιδί αλλά πρώτοι σε ανακύκλωση !!!
Έτσι τη Δευτέρα 8-6-2026 παρεβρεθήκαμε στην τελετή βράβευσης στην οποία τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδια με κυνήγι στόχων ,πήραν ως δωράκι ένα γλαστράκι και στο τέλος κερδίσαμε τον έπαινο συμμετοχής,μια αναμνηστική πλακέτα και μια δωροεπιταγή για εξοπλισμό του σχολείου.
Τα παιδιά ένιωσαν πολλή χαρά και περηφάνεια για το επίτευγμά τους αφού είδαν να επιβραβεύεται η προσπάθειά τους αλλά και οι δασκάλες είναι περήφανες για εκείνα που διδάχθηκαν τόσα πολλά πράγματα:συνέπεια,συνεργασία,μοίρασμα,επιμονή,υπευθυνότητα,κατάκτηση στόχου,επιβράβευση.
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας και ευχόμαστε νέα ξεκινήματα στόχων στο άμεσο μέλλον!
































































