Χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο “Χαρίσειο” Γηροκομείο!
Με μεγάλη μας χαρά πραγματοποιήσαμε την Τετάρτη 10/12/25 επίσκεψη στο “Χαρίσειο” Γηροκομείο στα πλαίσια του προγράμματος Ενεργού Πολίτη “Μια αγκαλιά για τον παππού και τη γιαγιά”! Όλοι μαζί τραγουδήσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και παραδοσιακά κάλαντα, παίξαμε μουσική και χορέψαμε! Στο τέλος της επίσκεψης μεγάλοι και μικροί δημιουργήσαμε ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο με ποικίλα υλικά όπως χαρτόνι, πον πον, χιόνι και διακοσμητικό χόρτο. Ήταν μια ιδιαίτερη και συγκινητική εμπειρία όπου δύο γενιές σμίξανε και αλληλοεπιδράσανε με πολλή αγάπη και τρυφερότητα.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του “Χαρισείου” για τη θερμή υποδοχή και τη φιλοξενία!
Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές και αναμένουμε την επόμενη συνάντησή μας!









