Δραστηριότητα Κουκλοθεάτρου με την κα Κυριακή Παπαδημητρίου!
Την Πέμπτη 26/02/26 υποδεχτήκαμε με πολλή χαρά την κα Κυριακή Παπαδημητρίου λειτουργό δημόσιας υγείας του Θεαγενείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Η κα Παπαδημητρίου συμμετείχε ως εμψυχώτρια και συντονίστρια στην ομάδα γονέων του σχολείου μας, μετά από την πρόσκληση της ψυχολόγου μας κας Χρυσούλας Αζίζογλου.
Στη συνέχεια, έπαιξε διαδραστικά με τους μαθητές μας χρησιμοποιώντας κουκλοθέατρο και λούτρινες γαντόκουκλες σε μια αυτοσχέδια παράσταση με την ενεργή συμμετοχή τόσο των μαθητών μας όσο και του εκπαιδευτικού προσωπικού του σχολείου μας.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Παπαδημητρίου για την άμεση, ουσιαστική και ευχάριστη παρέμβασή της και ανυπομονούμε για τη συνέχεια της συνεργασίας μας!










