Άνοιξη! Ήρθε ο Μάρτιος και όλο το προσωπικό και τα νηπιάκια μας έβαλαν τα δυνατά τους να “ανθίσει” το νηπιαγωγείο μας με πολύχρωμες ανοιξιάτικες ζωγραφιές.