Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου κάναμε μια ωραία κατασκευή με το περιστέρι της ειρήνης
Τι χρειαστήκαμε:
χαρτόνι κανσον λευκό
χαρτί κουζίνας
κόλλα
ψαλίδι
μαύρο μαρκαδόρο
Σχεδιάσαμε σε χαρτόνι κάνσον λευκό περιστέρια, ένα για κάθε παιδί, και τα κόψαμε. Δώσαμε στα παιδιά ένα κομμάτι από χαρτί κουζίνας και το έκοψαν σε κομμάτια, όπως μπορούσαν. Στη συνέχεια, τα παιδιά έβαλαν κόλλα στο περιστέρι και το γέμισαν με κομμάτια χαρτιού. Τέλος με το μαύρο μαρκαδόρο βάλαμε το ματάκι του και έτοιμη η κατασκευή μας………..






