Στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης του σχολείου μας με τίτλο ” Όλοι μαζί για μια όμορφη αυλή ” , τα νήπια, γονείς εθελοντές και οι εκπαιδευτικοί περιποιήθηκαν τα παρτέρια με λουλούδια που υπήρχαν στην αυλή από την προηγούμενη χρονιά και φύτεψαν νέα φυτά. Επιπλέον φτιάχτηκε από τα νήπια και τους εκπαιδευτικούς ένα μηνιαίο πλάνο φροντίδας της αυλής ( πότισμα, ξεβοτάνισμα, φροντίδα) με τη συμμετοχή εκ περιτροπής όλων των νηπίων με τη συμβολή και των γονέων τους. Συμφωνήθηκε αυτό το πλάνο να συνεχίσει να εφαρμόζεται και μετά το κλείσιμο των σχολείων για τις καλοκαιρινές διακοπές. Έπονται κι άλλες βιωματικές δράσεις καθώς και αξιοποίηση της αυλής ως χώρου παιχνιδιού, μάθησης και κοινωνικοποίησης καθώς και φιλοξενίας της μαθησιακής διαδικασίας . Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων για την αγορά των λουλουδιών και για την πολύτιμη βοήθειά του.


















