Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας

 

Η 4η Απριλίου κάθε σχολικού έτους έχει οριστεί και καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική

Ημέρα Φιλοζωίας, αφιερωμένη στην υλοποίηση δράσεων φιλοζωίας. 

Η μέρα αυτή αποτελεί και την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων. 

Εμείς γνωρίσαμε τα αδέσποτα ζωάκια και τρόπους να τους δείξουμε την αγάπη μας

μέσα από το παραμύθι “τα αδεσποτάκια” της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη.

  Δημιουργήσαμε το δικό μας πανό με τις ανάγκες των αδέποτων ζώων.

Τι χρειάζονται τα αδεσποτάκια για να μας κουνάνε χαρούμενα την ουρίτσα τους;

Μόνο…φαγητό, νερό, γιατρό, σπίτι και φυσικά την αγάπη μας! Ας μην τα ξεχνάμε!

DSC08272

Φτιάξαμε τα δικά μας ζωάκια ¨αδεσποτάκια¨ και παίξαμε κουκλοθέατρο

λέγοντας το κάθε παιδί την δική του ιστορία…

skyli

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Χελιδονίσματα

Την Άνοιξη, λιώνουνε τα χιόνια ,έρχονται τα χελιδόνια,  ο ήλιος ξαναρχίζει να ζεσταίνει

και ο ουρανός να ξαστερώνει. Τα χελιδόνια επιστρέφουν και ψάχνουν να βρουν τις φωλιές

που είχαν φτιάξει την προηγούμενη χρονιά για να γεννήσουν εκεί τα μικρά τους.

                                        Το «ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑ» είναι ένα πρωτομαρτιάτικο έθιμο,ένα μελωδικό

καλωσόρισμα της Άνοιξης με ειδικά τραγούδια που λένε τα παιδιά γυρίζοντας

από σπίτι σε σπίτι κρατώντας στεφάνι λουλουδιών ή ένα κλαδί από κισσό  και ομοίωμα

χελιδονιού που έχει ένα «μαγικό χαρακτήρα».

ch1

chchch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γιορτή 25ης Μαρτίου 1821

Η 25η Μαρτίου είναι μια από τις σημαντικότερες εθνικές και θρησκευτικές εορτές της Ελλάδας,
καθώς συνδυάζει δύο ξεχωριστές επετείους:
τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την
Επανάσταση του 1821.
Η ημέρα αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία για τους Έλληνες,

αφού αποτελεί σύμβολο της εθνικής ανεξαρτησίας και της πίστης.

 

Στις 25 Μαρτίου, η Ορθόδοξη Εκκλησία γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, 
την ημέρα που ο αρχάγγελος Γαβριήλ ανήγγειλε στην Παναγία ότι θα φέρει
στον κόσμο τον Υιό του Θεού. Η γιορτή αυτή είναι από τις μεγαλύτερες της
Χριστιανοσύνης και σηματοδοτεί τη χαρμόσυνη είδηση

της ενανθρώπησης του Χριστού.

 

g
shmaia
tsoliaς
s
25 MARTIOY 1
d
Χρόνια πολλά σε όλους!

Σαρακοστή δραστηριότητες

 

Την Κυρά Σαρακοστή που είναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν με αλεύρι και νερό.


Για στολίδι της φορούσαν στο κεφάλι της σταυρό
και το στόμα της ξεχνούσαν γιατί νήστευε καιρό.


Και μετρούσαν τις ημέρες με τα πόδια της τα εφτά
κόβαν ένα τη βδομάδα, μέχρι νά ‘ρθει η Πασχαλιά.

                    Φτιάξαμε κι εμείς με αλεύρι και νερό τη δική μας κυρά Σαρακοστή και όχι μόνο!!!

σαρακοστη

σσ

  • Πέταγμα χαρταετού.

Επιστρέφοντας στο σχολείο μετά την Καθαρά Δευτέρα πετάξαμε κι εμείς τους δικούς

μας χαρταετούς!!!

χαρταετοι ο.κ

Στις γωνιές δραστηριοτήτων κατασκευή ο χαρταετού με διάφορα υλικά!!

χαρταετοι 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 Μαρτίου- Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που εκπονεί η σχολική μας μονάδα για τη φετινή χρονιά

¨Σχέσεις μεταξύ των παιδιών “  πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Μαρτίου , Ημέρα

κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού,  δράση στο Νηπιαγωγείο μας ,από την

επιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ , με θέμα: “Ναι στην φιλία και όχι στη βία”.

          Ακολούθησε η  προβολή ταινίας καιη δραματοποίηση από τα παιδιά 

με  θέμα: ¨Το σκαντζοχοιράκι που δεν ήθελε να είναι μόνο του”.

Κατόπιν ακολούθησαν παιχνίδια φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των παιδιών με μπαλόνια.

 

Χωρίς τίτλο κ

Στα βαζάκια της φιλίας ζωγράφισαν τον/την αγαπημένο/η τους  φίλο/η και κόλλησαν

καραμελίτσες με γλυκιές  και ευγενικές λέξεις!!!

Χωρίς τίτλοΕυχαριστούμε θερμά την κ. Κατερίνα Ρήγα Νηπιαγωγό ειδικής αγωγής και την

κ. Παρασκευή Κουκιώτη , δασκάλα ειδικής αγωγής,για την όμορφη  παρουσίαση.

 

Δραστηριότητες που ακολούθησαν.

μ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ευχαριστήριο



Λήψη αρχείου

 

Ενημερωτική συνάντηση

 

  • Την Δευτέρα 24-02-2025, πραγματοποιήθηκε  ενημερωτική συνάντηση και ώρα 6:30 μ.μ.

στο χώρο του σχολείου  μας, με την διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΑΣΥ, με θέμα:

“Ο ρόλος του σχολείου και της οικογένειας, στην κοινωνικοποίηση των

παιδιών”.

Η  ενημερωτική συνάντηση απευθυνόταν προς  γονείς και εκπαιδευτικούς.

Ευχαριστούμε θερμά το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Φωκίδας  και ιδιαίτερα

την Διευθύντρια κ. Γεροσίδερη Ιωάννα για την άμεση ανταπόκριση

στο αίτημά μας για διάθεση  ειδικού εκπαιδευτικού  προσωπικού 

                                                           την κοινωνική λειτουργό  κ. Μαρία Σαμαρά .

Μετά το πέρας της ενημέρωσης-παρουσίασης ακολούθησε συζήτηση και

απαντήθηκαν ερωτήματα και απορίες των γονιών και εκπαιδευτικών.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία Σαμαρά . για την εισηγήση της,

καθώς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την

συνεργασία και για την  ευαισθητοποίηση ενημέρωσης των γονέων για

θέματα που τους  απασχολούν.

                            

 

 

 

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»

 

eggrafes mast

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής εκπαίδευσης, για το σχολικό

έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την

έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο

ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Ενημερωθείτε από την παρακάτω εγκύκλιο.



Λήψη αρχείου

 

Στη σχολική μονάδα  πρέπει να προσκομιστούν τα παρακάτω:

(μετά από  τηλεφωνική επικοινωνία):

Τηλ.επικοινωνίας: 2265350443

Ώρες επικοινωνίας:  12:30 μ.μ.έως 1:30 μ.μ.

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα  για την εγγραφή του/της μαθητή /τριας
  • Πιστοποιητικό γέννησης ή Ληξιαρχική πράξη γέννησης του/της μαθητή/τριας  επίσημα μεταφρασμένο μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές.
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια ,φωτοτυπία σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης.
  • Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης.

 

Α.Δ.Υ.Μ.



Λήψη αρχείου

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ



Λήψη αρχείου

Καθορισμός Σχολικών Περιφερειών Νηπιαγωγείων 1ου, 2ου, 3ου και 4ου Άμφισσας» .

Σχετ. η με  Αριθ.Πρωτ.:Φ.2.1/ 297/6-2-2023 απόφαση της Δ.Π.Ε . Φωκίδας και ο χάρτης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ

Μια από τις αγαπημένες γιορτές των παιδιών πλησιάζει…

Οι Απόκριες και η επεξεργασία των αποκριάτικων εθίμων στο νηπιαγωγείο έχουν

πολύπλευρη σημασία, καθώς  τα παιδιά μαθαίνουν πολλές σημαντικές αξίες και

δεξιότητες, ενώ παράλληλα διασκεδάζουν και απολαμβάνουν τη διαδικασία της μάθησης.

                                       Τσικνοπέμπτη με Γαϊτανάκι και χορό στο σχολείο μας!!!

βββββ

  Μασκαρέματα και φαντασία…

ο

 

Ο σύλλογος Γ&Κ του Νηπιαγωγείου μας διοργάνωσε την Κυριακή 23/02/2025

το  Καρναβαλικό πάρτι για τους μικρούς μας μαθητές , στο “Μεγάλο Καφενείο”

όπου διασκέδασαν τα παιδιά με  την ΡΕΝΤΑ ΜΕΡΕΝΤΑ , με πολλά παιχνίδια  ,εκπλήξεις,

δώρα και πολύ χορό!!!!

ψψ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μουσειοσκευή: «Το ΑΒητάρι της ισορροπημένης διατροφής»

 

Μουσειοσκευή: «Το ΑΒητάρι της ισορροπημένης διατροφής»

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα  ¨Δόντια γερά τρώγοντας υγιεινά¨

που εκπονεί το Νηπιαγωγείο μας και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

του σχολείου μας,  έπειτα από επικοινωνία και συνεννόηση του με το ελληνικό παιδικό

Μουσείο στην Αθήνα ,έγιναν οι κατάλληλες ενέργειες ώστε να έρθει στο σχολείο μας

η μουσειοσκευή με τίτλο “το ΑΒητάρι της διατροφής” .

Πληροφορίες από την ιστοσελιδα του Μουσείου

Οι μουσειοσκευές του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου είναι εκπαιδευτικά κουτιά

σχεδιασμένα σύμφωνα με τις βασικές αρχές και τους στόχους των εκπαιδευτικών

προγραμμάτων του. Καλύπτουν διαφορετικές θεματικές ενότητες και περιλαμβάνουν

αντικείμενα-συλλογές του μουσείου αλλά και οπτικοακουστικό υλικό και υποστηρικτικά

στοιχεία για τον εκπαιδευτικό. Μέσω των μουσειοσκευών το Μουσείο ταξιδεύει σε

οποιονδήποτε χώρο φιλοξενούνται ομάδες παιδιών και με το υλικό τους υποστηρίζουν

στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος μάθησης που ενθαρρύνει την έρευνα, τη συλλογή

στοιχείων γύρω από τη θεματική της εκάστοτε μουσειοσκευής, τη χρήση των αντικειμένων,

την εξαγωγή συμπερασμάτων μέσα από παιχνίδι και άλλες δημιουργικές δράσεις.

Οι στόχοι των μουσειοσκευών είναι:

  • Να εξοικειώσουν τα παιδιά με την έννοια «μουσείο»
  • Να συμβάλλουν στην ισχυροποίηση των δεσμών σχολείου-μουσείου
  • Να προωθήσουν τη συνεργατική μάθηση με την ενεργό συμμετοχή των παιδιών
  • Να εμπλουτίσουν το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου
  • Να υποστηρίξουν όσους δεν έχουν εύκολη πρόσβαση στο μουσείο
  • Να δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά να ασχοληθούν διεξοδικότερα με ένα θέμα και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

 

βαλιτσα1 Τα παιδιά  ενθουσιάστηκαν με το υλικό της βαλίτσας, ομαδοποίησαν τις τροφές , έφτιαξαν

το φαγητό που προτιμάνε, ακολούθησαν  τις συνταγές για σαλάτες, φαγητά κ.λ.π. και μάθαμε

τι πρέπει να προσέχουμε στην διατροφή μας!

 

Χωρίς τίτλο 1

 

νν

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά ανακαλύπτουν

τη διατροφική αξία των τροφίμων, ευαισθητοποιούνται στη μεσογειακή διατροφή,

αντιλαμβάνονται το ταξίδι των τροφίμων και εξοικειώνονται με υγιεινές επιλογές.

Η μελέτη και  ο σχεδιασμός της μουσειοσκευής έχει πραγματοποιηθεί με την ευγενική

χορηγία της ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και διατίθεται δωρεάν στα σχολεία.

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γ&Κ του Νηπιαγωγείου μας για την συνεργασία

μαζί μας  και την στήριξη στο παιδαγωγικό μας έργο!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση