Etwinning “Γαλαξιακά Ονειροτάξιδα” παρουσίαση του σχολείου και των νηπίων

Στα πλαίσια του προγράμματος etwinning “Γαλαξιακά Ονειροτάξιδα”
τα νήπια και των δύο τμημάτων παρουσίασαν το σχολείο τους και τον εαυτό τους.

Παρουσίαση 1ου τμήματος

 

Παρουσίαση 2ου τμήματος

 

 

 

Η πόλη μου η Άμφισσα.

Αφόρμηση για το πρόγραμμα eTwinning “Γαλαξιακά Ονειροτάξιδα”

 

Γαλαξιακά Ονειροτάξιδα

 

Αρχές Νοεμβρίου και ένα νήπιο έφερε στην τάξη το αγαπημένο του παραμύθι « Η Λίλη και η μαγική Φεγγαραχτίδα».

Στην παρουσίαση του βιβλίου τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο από την εικονογράφηση όσο και από το περιεχόμενο

και τη ζωγράφισαν σε ατομικό φύλλο εργασίας.

 

 

Έγινε η πρόταση να το ξαναδιαβάσουμε το επόμενο πρωινό σε όλα τα παιδιά και των δυο τμημάτων.

Έτσι όλοι μαζί δημιουργήσαμε σκηνικά την ατμόσφαιρα με φόδρες και υφάσματα για την αφήγηση της ιστορίας σε ενιαίο χώρο.

A_2

 

Τα παιδιά αμέσως μετά ενθουσιασμένα πρότειναν να παίξουμε την ιστορία. 

A_4

Πραγματικά το χαρήκαμε πάρα πολύ και στη συνέχεια με το υλικό που είχαμε στη διάθεσή μας

χωριστήκαμε σε δύο ομάδες (γη-διάστημα) και εκεί τοποθετήσαμε  στο κάθε στεφάνι λέξεις

που ανήκουν στο περιβάλλον της γης και του διαστήματος αντίστοιχα.

A_1

STORY_2

Τα νήπια προτείνουν να ταξιδέψουμε κι εμείς όπως η φεγγαραχτίδα στη σελήνη και στο διάστημα.

Φτιάχνουμε μάσκες με πλαστικά εκμαγεία και τις βάφουμε με χρώματα λαμπερά.

A_6

Οργανώνουμε το ταξίδι μας στο διάστημα:

  • Πως θα πάμε εκεί; Με πύραυλο, με διαστημικό λεωφορείο.
  • Τι θα πάρουμε μαζί μας; Φαγητό, νερό, φάρμακα, σαπούνι, σαμπουάν.
  • Πως θα ντυθούμε; Με στολή αστροναύτη, με κράνος, με μπότες, γάντια.
  • Τι θα συναντήσουμε στο ταξίδι μας; Πλανήτες εξωγήινους, πύραυλους αστέρια, ήλιο, τον Κρόνο, τον Άρη.
  • Πόσο θα διαρκέσει το ταξίδι μας; Αρκετές μέρες, ένα μήνα, ένα χρόνο.

Ξεκινάμε το φανταστικό μας ταξίδι στο Διάστημα.

.T_9_1 T_10

T_11

 

Και στη συνέχεια δίνουμε φύλλο εργασίας και ζωγραφίζουν ότι συνάντησαν εκεί.

 

 

Και συνεχίζουμε….

 

 

 

 

Ο κύκλος ζωής της πασχαλίτσας

O κύκλος ζωής της πασχαλίτσας

Σχήματα τρίγωνο

Πήραμε τρια διαφορετικά μεγέθη τριγώνων, τα συνθέσαμε…

DSC01427

DSC01428

DSC01429

Κόψαμε τρίγωνα , τα συνθέσαμε και τα κολήσαμε

DSC01453

DSC01452

DSC01450

DSC01448

DSC01447

DSC01446

chr1

christmas1

christmas2

christmas3

christmas4

christmas5

Μαθαίνουμε τα γεωμετρικά σχήματα με πίνακες ζωγραφικής.

ΒΑΣΙΛΙ   ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ(1866-1944)

 Ρώσος  ζωγράφος και θεωρητικός της τέχνης. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα και ένας από τους πρωτοπόρους της  αποκαλούμενης αφηρημένης τέχνης.

“Οι μεγάλοι μου  πίνακες γεννιούνται σιγά σιγά μέσα στην καρδιά μου” έλεγε ο Βασίλι  Καντινσκι.

 Έπαιζε με τα χρώματα και τις φόρμες σαν ,να ήταν νότες. Συμφοιτητής του Paul Klee , πήρε το δίπλωμα του απο τη σχολή  του Μονάχου.  

Δίδαξε στη σχολή Bauhaus και ανέλαβε τα εργαστήρια τοιχογραφίας.  Με τον ζωγράφο Φράντς Μαρκ ίδρυσαν την ομάδα “Der Blaue  Reiter”, (ο γαλάζιος καβαλλάρης) δανειζόμενοι το όνομα από έναν πίνακα του, που είχε ζωγραφίσει  το 1903.    

Είδαμε στον υπολογιστή πίνακες του Βασίλι Καντίνσκι από εδώ

Παρατηρήσαμε τα χρώματα και τα σχήματα που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος στον πίνακα. 

Αποτέλεσμα εικόνας για μαλεβιτς πινακες

Οι δικοί μας πίνακες εμπνευσμένοι από τον ζωγράφο.

16112613_1248116458606301_4420490429066892906_o

Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με τον ζωγράφο Μαλέβιτς.

Καζιμίρ Μαλέβιτς (1879-1935)

Ο Καζιμίρ Μαλέβιτς ήταν Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός,

που γεννήθηκε από γονείς πολωνικής καταγωγής.

Υπήρξε πρωτοπόρος της γεωμετρικής αφηρημένης τέχνης.

Και οι πίνακές μας όπως του ζωγράφου Μαλέβιτς

16107537_1248116578606289_2075496537347595828_o

Η Ροδιά με τα ρόδια!

Διαβάσαμε την ιστορία από το Ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων της Β΄ Δημοτικού

“Το γιασεμί, η ροδιά και τα χαρούπια’

Κόψαμε τα ρόδια , γράψαμε το όνομά μας, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και έτοιμη η ομαδική μας εργασία!

 DSC01187

Μαθηματικές έννοιες “τόσα όσα” .

Σε κάθε στεφάνι βάλαμε τόσα ξυλάκια όσα είναι και τα ρόδια στο δέντρο και στη φρουτιέρα

DSC01156

στη συνέχεια σε ένα χαρτί ζωγραφίσαμε τα στεφάνια και αντιστοιχήσαμε τα ξυλάκια και βρήκαμε ότι τα φρούτα στο δέντρο και στη φρουτιέρα είναι ίσα.

DSC01157

Φρούτα του φθνινοπώρου.

Τα φρούτα που είχαν τα παιδιά στο πρωινό τους γεύμα ήταν η αφορμή

για να ξεκινήσει η ενασχόλησή μας με τα φρούτα που τρώμε το φθινόπωρο.

Φέραμε στο σχολείο μας όλα τα φρούτα του φθινοπώρου κι έτσι άρχισε

ο προβληματισμός και η διερεύνηση του θέματος.

Συζητήσαμε για τη χρησιμότητα στον οργανισμό μας ,

πως τα τρώμε και πως αλλιώς τα χρησιμοποιούμε.

Κάναμε ταξινομήσεις με βάση το χρώμα τους

DSC01140

 

DSC01141

 

DSC01142

 

..με το μέγεθος, μικρά και μεγάλα

 

DSC01152

 

…με το είδος

DSC01146

 

Μετρήσαμε πόσα φρούτα είναι στο κάθε πιατάκι

DSC01148

και βρήκαμε ότι τα πιο πολλά είναι τα μήλα.

***************************************************************************************************

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τα φρούτα με την φρουτιέρα και γράψαμε τις λεξούλες φθνινοπωρινά φρούτα.

DSC01160

DSC01161

DSC01162

Σειρά είχε το καβαλέτο. Ζωγραφίσαμε τόσο ωραία!!! Θαυμάστε τα έργα μας!!! 

frouta!

frouta_3

frouta_4

frouta_5

frouta_6

frouta_8

frouta_9

froyta_2

fr1

fr3

fr4

 

 

 

Φθινοπωρινές δημιουργίες.

Φθινοπώριασε κι εμείς αφού συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά του φθινοπώρου

δημιουργήσαμε κολάζ.

DSC01112

 

 

DSC01115

DSC01116

DSC01117

Νοέμβριος!!!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση