Ο κύκλος ζωής της πασχαλίτσας

O κύκλος ζωής της πασχαλίτσας

Σχήματα τρίγωνο

Πήραμε τρια διαφορετικά μεγέθη τριγώνων, τα συνθέσαμε…

DSC01427

DSC01428

DSC01429

Κόψαμε τρίγωνα , τα συνθέσαμε και τα κολήσαμε

DSC01453

DSC01452

DSC01450

DSC01448

DSC01447

DSC01446

chr1

christmas1

christmas2

christmas3

christmas4

christmas5

Μαθαίνουμε τα γεωμετρικά σχήματα με πίνακες ζωγραφικής.

ΒΑΣΙΛΙ   ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ(1866-1944)

 Ρώσος  ζωγράφος και θεωρητικός της τέχνης. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα και ένας από τους πρωτοπόρους της  αποκαλούμενης αφηρημένης τέχνης.

“Οι μεγάλοι μου  πίνακες γεννιούνται σιγά σιγά μέσα στην καρδιά μου” έλεγε ο Βασίλι  Καντινσκι.

 Έπαιζε με τα χρώματα και τις φόρμες σαν ,να ήταν νότες. Συμφοιτητής του Paul Klee , πήρε το δίπλωμα του απο τη σχολή  του Μονάχου.  

Δίδαξε στη σχολή Bauhaus και ανέλαβε τα εργαστήρια τοιχογραφίας.  Με τον ζωγράφο Φράντς Μαρκ ίδρυσαν την ομάδα “Der Blaue  Reiter”, (ο γαλάζιος καβαλλάρης) δανειζόμενοι το όνομα από έναν πίνακα του, που είχε ζωγραφίσει  το 1903.    

Είδαμε στον υπολογιστή πίνακες του Βασίλι Καντίνσκι από εδώ

Παρατηρήσαμε τα χρώματα και τα σχήματα που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος στον πίνακα. 

Αποτέλεσμα εικόνας για μαλεβιτς πινακες

Οι δικοί μας πίνακες εμπνευσμένοι από τον ζωγράφο.

16112613_1248116458606301_4420490429066892906_o

Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με τον ζωγράφο Μαλέβιτς.

Καζιμίρ Μαλέβιτς (1879-1935)

Ο Καζιμίρ Μαλέβιτς ήταν Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός,

που γεννήθηκε από γονείς πολωνικής καταγωγής.

Υπήρξε πρωτοπόρος της γεωμετρικής αφηρημένης τέχνης.

Και οι πίνακές μας όπως του ζωγράφου Μαλέβιτς

16107537_1248116578606289_2075496537347595828_o

Η Ροδιά με τα ρόδια!

Διαβάσαμε την ιστορία από το Ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων της Β΄ Δημοτικού

“Το γιασεμί, η ροδιά και τα χαρούπια’

Κόψαμε τα ρόδια , γράψαμε το όνομά μας, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και έτοιμη η ομαδική μας εργασία!

 DSC01187

Μαθηματικές έννοιες “τόσα όσα” .

Σε κάθε στεφάνι βάλαμε τόσα ξυλάκια όσα είναι και τα ρόδια στο δέντρο και στη φρουτιέρα

DSC01156

στη συνέχεια σε ένα χαρτί ζωγραφίσαμε τα στεφάνια και αντιστοιχήσαμε τα ξυλάκια και βρήκαμε ότι τα φρούτα στο δέντρο και στη φρουτιέρα είναι ίσα.

DSC01157

Φρούτα του φθνινοπώρου.

Τα φρούτα που είχαν τα παιδιά στο πρωινό τους γεύμα ήταν η αφορμή

για να ξεκινήσει η ενασχόλησή μας με τα φρούτα που τρώμε το φθινόπωρο.

Φέραμε στο σχολείο μας όλα τα φρούτα του φθινοπώρου κι έτσι άρχισε

ο προβληματισμός και η διερεύνηση του θέματος.

Συζητήσαμε για τη χρησιμότητα στον οργανισμό μας ,

πως τα τρώμε και πως αλλιώς τα χρησιμοποιούμε.

Κάναμε ταξινομήσεις με βάση το χρώμα τους

DSC01140

 

DSC01141

 

DSC01142

 

..με το μέγεθος, μικρά και μεγάλα

 

DSC01152

 

…με το είδος

DSC01146

 

Μετρήσαμε πόσα φρούτα είναι στο κάθε πιατάκι

DSC01148

και βρήκαμε ότι τα πιο πολλά είναι τα μήλα.

***************************************************************************************************

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τα φρούτα με την φρουτιέρα και γράψαμε τις λεξούλες φθνινοπωρινά φρούτα.

DSC01160

DSC01161

DSC01162

Σειρά είχε το καβαλέτο. Ζωγραφίσαμε τόσο ωραία!!! Θαυμάστε τα έργα μας!!! 

frouta!

frouta_3

frouta_4

frouta_5

frouta_6

frouta_8

frouta_9

froyta_2

fr1

fr3

fr4

 

 

 

Φθινοπωρινές δημιουργίες.

Φθινοπώριασε κι εμείς αφού συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά του φθινοπώρου

δημιουργήσαμε κολάζ.

DSC01112

 

 

DSC01115

DSC01116

DSC01117

Νοέμβριος!!!

Τραγουδάμε!!!!

αποκριες

Αύριο στο χώρο του σχολείου μας θα πραγματοποιηθούν ευχάριστες παιγνιώδεις δραστηριότητες. Στη συνέχεια θα βγούμε στο προαύλιο για γαιτανάκι και χορό!!!!!!!!!!!!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση