Μαρ 04
Σχήματα τρίγωνο
Φεβ 12
Μαθαίνουμε τα γεωμετρικά σχήματα με πίνακες ζωγραφικής.
ΒΑΣΙΛΙ ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ(1866-1944)
Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός της τέχνης. Θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα και ένας από τους πρωτοπόρους της αποκαλούμενης αφηρημένης τέχνης.
“Οι μεγάλοι μου πίνακες γεννιούνται σιγά σιγά μέσα στην καρδιά μου” έλεγε ο Βασίλι Καντινσκι.
Έπαιζε με τα χρώματα και τις φόρμες σαν ,να ήταν νότες. Συμφοιτητής του Paul Klee , πήρε το δίπλωμα του απο τη σχολή του Μονάχου.
Δίδαξε στη σχολή Bauhaus και ανέλαβε τα εργαστήρια τοιχογραφίας. Με τον ζωγράφο Φράντς Μαρκ ίδρυσαν την ομάδα “Der Blaue Reiter”, (ο γαλάζιος καβαλλάρης) δανειζόμενοι το όνομα από έναν πίνακα του, που είχε ζωγραφίσει το 1903.
Είδαμε στον υπολογιστή πίνακες του Βασίλι Καντίνσκι από εδώ
Παρατηρήσαμε τα χρώματα και τα σχήματα που χρησιμοποίησε ο ζωγράφος στον πίνακα.
Οι δικοί μας πίνακες εμπνευσμένοι από τον ζωγράφο.
Την επόμενη μέρα ασχοληθήκαμε με τον ζωγράφο Μαλέβιτς.
Ο Καζιμίρ Μαλέβιτς ήταν Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός,
που γεννήθηκε από γονείς πολωνικής καταγωγής.
Υπήρξε πρωτοπόρος της γεωμετρικής αφηρημένης τέχνης.
Και οι πίνακές μας όπως του ζωγράφου Μαλέβιτς
Δεκ 26
Η Ροδιά με τα ρόδια!
Διαβάσαμε την ιστορία από το Ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων της Β΄ Δημοτικού
“Το γιασεμί, η ροδιά και τα χαρούπια’
Κόψαμε τα ρόδια , γράψαμε το όνομά μας, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και έτοιμη η ομαδική μας εργασία!
Μαθηματικές έννοιες “τόσα όσα” .
Σε κάθε στεφάνι βάλαμε τόσα ξυλάκια όσα είναι και τα ρόδια στο δέντρο και στη φρουτιέρα
στη συνέχεια σε ένα χαρτί ζωγραφίσαμε τα στεφάνια και αντιστοιχήσαμε τα ξυλάκια και βρήκαμε ότι τα φρούτα στο δέντρο και στη φρουτιέρα είναι ίσα.
Δεκ 14
Φρούτα του φθνινοπώρου.
Τα φρούτα που είχαν τα παιδιά στο πρωινό τους γεύμα ήταν η αφορμή
για να ξεκινήσει η ενασχόλησή μας με τα φρούτα που τρώμε το φθινόπωρο.
Φέραμε στο σχολείο μας όλα τα φρούτα του φθινοπώρου κι έτσι άρχισε
ο προβληματισμός και η διερεύνηση του θέματος.
Συζητήσαμε για τη χρησιμότητα στον οργανισμό μας ,
πως τα τρώμε και πως αλλιώς τα χρησιμοποιούμε.
Κάναμε ταξινομήσεις με βάση το χρώμα τους
..με το μέγεθος, μικρά και μεγάλα
…με το είδος
Μετρήσαμε πόσα φρούτα είναι στο κάθε πιατάκι
και βρήκαμε ότι τα πιο πολλά είναι τα μήλα.
***************************************************************************************************
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τα φρούτα με την φρουτιέρα και γράψαμε τις λεξούλες φθνινοπωρινά φρούτα.
Σειρά είχε το καβαλέτο. Ζωγραφίσαμε τόσο ωραία!!! Θαυμάστε τα έργα μας!!!
Νοέ 20
Φθινοπωρινές δημιουργίες.
Φεβ 27
αποκριες
Αύριο στο χώρο του σχολείου μας θα πραγματοποιηθούν ευχάριστες παιγνιώδεις δραστηριότητες. Στη συνέχεια θα βγούμε στο προαύλιο για γαιτανάκι και χορό!!!!!!!!!!!!
Πρόσφατα σχόλια