ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΠΕΤΟΥΝ… (συνέχεια)

…….συνέχεια…..

Ώρα για παραμύθι!

Μύθι μύθι παραμύθι το κουκί και το ρεβύθι…

“Η κάμπια που έγινε πεταλούδα”

https://safeyoutube.net/w/85hI

 

“Νάντια η κάμπια”

https://safeyoutube.net/w/U6hI

 

“Λούλα η πεταλούδα”

https://safeyoutube.net/w/V7hI

 

Ας δούμε πώς από ένα αυγό μεταμορφώνεται σε πεταλούδα!

Ώρα για παιχνίδι!

Γνωρίζετε την κυρία Συμμετρία? Μπορείτε να βρείτε αντικείμενα που της αρέσουν? Βρίσκουμε αντικείμενα στα οποία υπάρχει ο άξονας συμμετρίας.

 

Προκειμένου να εισάγουμε τα νήπια στην έννοια της συμμετρίας παρατηρούμε τους παρακάτω πίνακες ζωγραφικής.

 Πίνακες του Kazuya Akimoto

….και μαθαίνουμε το παραμύθι της μάγισσας συμμετρίας.

Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε σε ένα φοβερό κάστρο , όπου όλα ήταν συμμετρικά, η μάγισσα Συμμετρία. Είχε μια μανία με την τάξη και την  Συμμετρία, μισούσε φοβερά την Αταξία. Εκεί που έκανε το πρωινό  της περίπατο και την γυμναστική της στο δάσος , ξαφνικά να ένας λαγός.Κοιτάζει ξανακοιτάζει , φοράει τα μαγικά της γυαλιά  και τι να δει;

Ο λαγός ήταν μισός, ένα μάτι & ένα αυτί.Η μάγισσα τρόμαξε, νόμισε πως ήταν άρρωστη. Δίπλα μισό δέντρο, παραπέρα μισές πεταλούδες, λες και τις έκοψες στα δύο, πετούσαν τριγύρω.Άρχισε να αναρωτιέται.Κάτι δεν πήγαινε  καλά. Έπρεπε  να   βρει λύση. Θα την βοηθήσει το μαγικό σκουπόξυλο;

Τι λέτε να τη βοηθήσουμε κι εμείς;

Δημιουργούμε πεταλούδες με δακτυλομπογιές. Θέτουμε τον προβληματισμό  στα παιδιά: πώς θα χρωματίσουμε τα φτερά της πεταλούδας, ώστε να έχουν τα ίδια σχέδια ακριβώς;  Δημιουργούμε ελεύθερα σχέδια στη μία μεριά της πεταλούδας και στη συνέχεια διπλώνοντας το χαρτί στη μέση και πιέζοντάς το με έναν χάρακα προς μία κατεύθυνση, δημιουργείται ένα συμμετρικό σχέδιο και στα δύο φτερά της.  Στη συνέχεια αφού κόψουν το περίγραμμα, διπλώνουν την πεταλούδα στη μέση και με τη βοήθειά σας, τις κολλάτε σε ένα χαρτόνι , δίνοντας ένα αποτέλεσμα τρισδιάστατο. Οι πεταλούδες μας πετάνε και πάνε να βρουν τη Μάγισσα Συμμετρία. Το αποτέλεσμα μαγικό για τα παιδιά.

 

Τέλος διασκεδάστε παίζοντας το παιχνίδι των συμμετρικών και μη εικόνων  http://www.topmarks.co.uk/flash.aspx?f=symmetry

Χορεύουμε με χρωματιστά μαντίλια όπως οι πεταλούδες! Όταν σταματήσει η μουσική κουλουριαζόμαστε κλείνουμε τα μάτια μας και ηρεμούμε.

Έχουμε πεταλούδες που στα φτερά τους υπάρχουν βούλες, Αναγνωρίζουμε πόσες είναι και τοποθετούμε κάτω από αυτές τον αντίστοιχο αριθμό

 

Ταξιδέψαμε στον κόσμο της πεταλούδας!! Συνεχίζουμε να τραγουδάμε και να γνωρίζουμε πράγματα για το αγαπημένο μας έντομο!

Μια ωραία πεταλούδα σ έναν κάμπο μια φορά…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Και μην ξεχνάτε, ξεκινάμε από ΔΕΥΤΕΡΑ 1η ΙΟΥΝΙΟΥ!!!!

 

Όλοι έχετε ενημερωθεί με email για την επαναλειτουργία

         των  Σχολικών μονάδων.

 

     

 


    

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση