Στις 22 Μαρτίου 2024 πραγματοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας ,την γιορτή για τη διπλή Γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου και της Εθνικής Παλιγγενεσίας με την έναρξη του απελευθερωτικού αγώνα από τον Οθωμανικό ζυγό. Ποιήματα και Παραδοσιακοί χοροί πλαισίωσαν τη γιορτή μας .
Στις 25 Μαρτίου 2024 οι μαθήτριες που κληρώθηκαν συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας της Αγίας Τριάδας με την κατάθεση στεφάνου στο Ηρώο.
Χρόνια Πολλά Ελλάδα !



ZQCFvwAB