Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω

Με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων  από τον Θεματικό κύκλο: Φροντίζω το Περιβάλλον και την Υποθεματική : Οικολογία, τα παιδιά ήρθαν  αντιμέτωπα με το σοβαρό πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τα θέματα αντιμετώπισης βάσει του τρίπτυχου της -μείωσης, -επαναχρησιμοποίησης, -ανακύκλωσης.

Στόχος του προγράμματος ήταν να  συνειδητοποιήσουν  τα παιδιά  την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στο περιβαλλοντικό ζήτημα και να ενεργοποιηθούν προς την κατεύθυνση της προσωπικής εμπλοκής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *