Με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων από τον Θεματικό κύκλο: Φροντίζω το Περιβάλλον και την Υποθεματική : Οικολογία, τα παιδιά ήρθαν αντιμέτωπα με το σοβαρό πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τα θέματα αντιμετώπισης βάσει του τρίπτυχου της -μείωσης, -επαναχρησιμοποίησης, -ανακύκλωσης.
Στόχος του προγράμματος ήταν να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στο περιβαλλοντικό ζήτημα και να ενεργοποιηθούν προς την κατεύθυνση της προσωπικής εμπλοκής.