Ευχαριστούμε θερμά τους εθελοντές γονείς κους Χατζή Γιώργο, Καγιάτο Γιώργο & Φαναριώτη Βαγγέλη, οι οποίοι διέθεσαν τον προσωπικό τους χρόνο και εργασία στο Νηπιαγωγείο μας το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου για το βάψιμο της παιδικής χαράς , των εξωτερικών πάγκων και το κλάδεμα του φράχτη. Επίσης ο κος Χατζής Γιώργος επιδιόρθωσε την τσουλήθρα!
Παρακαλείσθε αύριο την ημέρα του αγιασμού να μην αφήσετε τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο παιχνίδι για να στεγνώσει η ειδική κόλλα που χρησιμοποιήθηκε και να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το παιχνίδι από την Τρίτη.






