17 Νοεμβρίου 1973

Σήμερα, 17 Νοεμβρίου 2020, τιμούμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με ένα ποίημα για τη Δημοκρατία, ένα αγαπημένο τραγούδι της εποχής, το “Δρόμο” των Μάνου Λοϊζου και Κωστούλας Μητροπούλου και ένα επίσης αγαπημένο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου, την “Ντενεκεδούπολη”, όπως παρουσιάστηκε σε παράσταση του ΚΘΒΕ.

Γέφυρα επικοινωνίας με το σχολείο

Αγαπημένα μας παιδιά και γονείς

Σας ευχόμαστε να είστε όλοι υγιείς και δυνατοί, ώστε να αντιμετωπίσουμε την δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε.

Μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου μας θα μπορούμε να είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με ευχάριστους και δημιουργικούς τρόπους, που θα μας επιτρέψουν να παραμείνουμε αισιόδοξοι, αποτελεσματικοί και αλληλέγγυοι.

Για να μπορείτε να μας στέλνετε τις ζωγραφιές ή τις όποιες δημιουργίες σας δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό πίνακα “padlet”. Πατώντας πάνω στο σταυρό ή με διπλό κλικ μπορείτε να καρφιτσώνετε τη φωτογραφία των έργων σας. Προσοχή!!! Δεν επιτρέπεται να φαίνονται πρόσωπα παιδιών! Ξεκινάμε, λοιπόν!

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

 

 

Παιχνίδια στην αυλή μας!

Τι κρίμα που η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της!  Φέτος η αυλή μας έχει πάρει χρώμα και ζωή από τα διάφορα παιχνίδια που ζωγραφίσαμε, λόγω των μέτρων για την προστασία από τον κορωνοϊό. Ο πύραυλος, η κάμπια, το ρολόι και το σαλιγκαράκι μας δεν σταματούν να μας δίνουν έμπνευση για κουτσό και πολλά άλλα παιχνίδια που σκαρφιζόμαστε! Δεν χορταίνουμε να παίζουμε, πάντα κρατώντας τις αποστάσεις!!! Θέλουμε κι άλλο!!!

 

Χρόνια πολλά μπαμπά!

Για πρώτη φορά φέτος, λόγω παράτασης του σχολικού έτους, είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε με τους μαθητές μας τη γιορτή του πατέρα! Στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, η γιορτή του πατέρα είναι κινητή και γιορτάζεται πάντα την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. Έτσι ετοιμάσαμε για τους μπαμπάδες ή τους παππούδες μας κάρτες για να τους εκφράσουμε την αγάπη μας! Μπαμπάδες χρόνια πολλά!!!

 

Έτοιμες οι αφίσες μας!

Σε όλα τα παιδάκια μας ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟΟΟ!!! Υπέροχες, δροσερές ζωγραφιές για το ξεκίνημα του καλοκαιριού και την επαναλειτουργία του σχολείου μας! Μπορεί να είμαστε μακριά ή να ερχόμαστε σε μικρότερες ομάδες στο σχολείο μας, όμως “Είμαστε ομάδα και δεν το ξεχνάμε!” Απολαύστε τις δημιουργίες τους!

 

 

Ακόμα μπορείτε να παίξετε ψάχνοντας τη ζωγραφιά σας που κρύβεται πιο κάτω, ανάμεσα στα ψαράκια!

Καλή διασκέδαση!

Δημιουργία αφίσας!

 

Μια και οι καλοκαιρινές μέρες έχουν πλησιάσει και όλοι μας αναζητάμε τις χαρές της θάλασσας και της παραλίας, διοργανώνουμε μία δράση στο σχολείο μας με θέμα μια καλοκαιρινή εικόνα!! Πάρτε λοιπόν ότι υλικά έχετε διαθέσιμα, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, λαδοπαστέλ και ζωγραφίστε σε χαρτί A4 ότι σας θυμίζει θάλασσα, παραλία, παιχνίδια στην θάλασσα, τον βυθό  με τα ψάρια της, καράβια και πλοία και ότι άλλο σας έρχεται στο μυαλό!!!  Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει! Περιμένουμε το αποτέλεσμα της  δουλειάς σας να το αναρτήσετε στο πάντλετ του σχολείου ή να το φωτογραφίσετε και να μας το στείλετε μέσω μέιλ. Με το σύνολο των έργων θα δημιουργήσουμε ένα κολάζ- αφίσα με θέμα «ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ»

Καλή επιτυχία!

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021

https://blogs.sch.gr/1nipagdimitr/files/2020/12/ΣΥΝ-4-για-ενδοοικογενειακή-βία-1.pdfhttps://blogs.sch.gr/1nipagdimitr/files/2020/12/ΣΥΝ-3-Sexual-Abuse-girl-3.pdfhttps://blogs.sch.gr/1nipagdimitr/files/2020/12/ΣΥΝ-2-Σεξ_κακοποίηση.pdfhttps://blogs.sch.gr/1nipagdimitr/files/2020/12/ΣΥΝ-1_Οδηγιες-για-προστασια-στο-διαδικτυο.pdfΟι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία, τη σχολική χρονιά 2020-2021 θα πραγματοποιηθούν από τις 15 έως τις 30 Μαΐου 2020. Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία  μαθητές γεννημένοι το 2015 και 2016. Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών στο πλαίσιο της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης από το σχολικό έτος 2018-2019, καθορίζεται σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/ 1985 (Α΄167)

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στο άρθρο Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες V2

Στο σχολείο μας εγγράφονται μαθητές που κατοικούν στην περιοχή που ορίζεται από τις παρακάτω οδούς: Αίνου, Παπαναστασίου, Όρια Δάφνης, Κολοκοτρώνη, Αγ.Δημητρίου, Αναπαύσεως, 25ης Μαρτίου, Αίνου

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ
Οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο Νηπιαγωγείο που ανήκουν:
α) Αίτηση εγγραφής – Υπεύθυνη δήλωση
β) Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από το Νηπιαγωγείο μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool».
γ) Αποδεικτικό στοιχείο, όπως προβλέπεται από την παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α) από το οποίο, διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
δ) Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου (συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης).
ε) Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια. (παρ. 4, άρθρο 6, Π.Δ 79/2017 ΦΕΚ 109 Α).
στ) Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) (Προσκομίζεται από το Νηπιαγωγείο και συμπληρώνεται από τον Γιατρό).

α.Στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα (13:00-16:00)δύνανται να εγγράφονται:
1. Μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
2. Μαθητές, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως:
I) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.
II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (7:45-8:30):1. Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα . 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Παρακαλώ για οποιαδήποτε διευκρίνηση επικοινωνείτε πρώτα τηλεφωνικά ή με μέιλ.

Επικοινωνία με γονείς καθημερινά 12:10 με 13:10, κατόπιν ραντεβού,  τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας έναντι του κορονοϊού, σύμφωνα με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ.

Τηλέφωνο: 2109705600     E mail: mail@1nip-ag-dimitr.att.sch.gr

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

Αγγελική Κατσιρντάκη

Οδηγίες- Συμβουλευτική και Ψυχολογική Υποστήριξη

Οδηγίες από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

 

Κορονοϊός: Τι λέω στο παιδί μου; Ρώτα το Χαμόγελο

https://www.alfavita.gr/koinonia/315726_koronoios-paidi-sto-spiti-kai-i-psyhologia-toy

 

Κορονοϊός: Παιδί στο σπίτι και η ψυχολογία του

https://www.alfavita.gr/koinonia/315726_koronoios-paidi-sto-spiti-kai-i-psyhologia-toy

 

Εκπαιδευτικοί-σχολεία-κορονοϊός: Οδηγίες από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ.

Εκπαιδευτικοί-σχολεία-κορονοϊός: Οδηγίες από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ

Γραμμές συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης για τον κορωνοϊό.

https://www.psychology.gr/epikairotita-psyxologias/4449-grammes-simvouleytikis-kai-psixologikis-ypostiriksis-gia-ton-koronaio.html?fbclid=IwAR2_kxTXGNLcPgqB9wemEMv82blCBRVAQlCtJ5ZQ4IewJEi2hEBq0iJoQ9s