-
Πρόσφατα άρθρα
- Safe Steps: Μαθαίνουμε να προστατευόμαστε από τις φυσικές καταστροφές
- Tο 1ο Γυμνάσιο Θήβας στα Οικολογικά Σχολεία
- Συμμετοχή 1ου Γυμνασίου Θήβας στο 4ο Πανελήνιο Μαθητικό Συνέδριο στην Πάτρα: Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου.
- H ψηφιακή μας εφημερίδα με τίτλο «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» , τεύχος 2ο
- Απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Δράση Μετάβασης των μαθητών του 2ου Δημοτικού Θήβας στο σχολείο μας.
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Νοέμβριος 2021
- Μάρτιος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Αρχεία ανά ημέρα: 8 Φεβρουαρίου 2025
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ Γυμνασίου στην Βουλή των Ελλήνων
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄Γυμνασίου, ξεναγήθηκαν στο κτήριο της Βουλής των Ελλήνων και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Κοινοβουλίου και του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Η επίσκεψη αυτή συνέβαλε στην ενδυνάμωση της πολιτικής παιδείας και στην ιστορική και μορφωτική … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ Γυμνασίου στον Βοτανικό Κήπο
Στα πλαίσια των περιβαλλοντικών προγραμμάτων που υλοποιούνται την τρέχουσα σχολική χρονιά, “Πάμε …. Γεωπάρκο”και “Οικολογικά σχολεία” αντίστοιχα, οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου επισκέφτηκαν τον Βοτανικό Κήπο στην Αθήνα και παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα α)Παρουσίαση των αρπακτικών πτηνών β)Πεζοπορία σε δασικά … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025
Με ιδιαίτερη χαρά σήμερα 27-01-2025 στο 1ο Γυμνάσιο Θήβας – Ισμήνιο, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας για τους μαθητές του σχολείου μας, καθώς επίσης και για τους καθηγητές. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας τόσο για … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε