-
Πρόσφατα άρθρα
- Safe Steps: Μαθαίνουμε να προστατευόμαστε από τις φυσικές καταστροφές
- Tο 1ο Γυμνάσιο Θήβας στα Οικολογικά Σχολεία
- Συμμετοχή 1ου Γυμνασίου Θήβας στο 4ο Πανελήνιο Μαθητικό Συνέδριο στην Πάτρα: Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου.
- H ψηφιακή μας εφημερίδα με τίτλο «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» , τεύχος 2ο
- Απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Δράση Μετάβασης των μαθητών του 2ου Δημοτικού Θήβας στο σχολείο μας.
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Νοέμβριος 2021
- Μάρτιος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Μηνιαία Αρχεία: Φεβρουάριος 2025
Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Α΄ Γυμνασίου στην Εστία Γνώσης – Χαλκίδα
Οι μαθητές της Α΄Γυμνασίου στις 11-02-2025, επισκέφθηκαν την Εστία Γνώσης στην Χαλκίδα για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα “Σχολικός εκφοβισμός”, στο πλαίσιο του προγράμματος πρόληψης και καταπολέμησης της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκπονούν οι σύμβουλοι σχολικής ζωής … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ΄ Γυμνασίου στην Βουλή των Ελλήνων
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄Γυμνασίου, ξεναγήθηκαν στο κτήριο της Βουλής των Ελλήνων και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Κοινοβουλίου και του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Η επίσκεψη αυτή συνέβαλε στην ενδυνάμωση της πολιτικής παιδείας και στην ιστορική και μορφωτική … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ Γυμνασίου στον Βοτανικό Κήπο
Στα πλαίσια των περιβαλλοντικών προγραμμάτων που υλοποιούνται την τρέχουσα σχολική χρονιά, “Πάμε …. Γεωπάρκο”και “Οικολογικά σχολεία” αντίστοιχα, οι μαθητές της Β΄Γυμνασίου επισκέφτηκαν τον Βοτανικό Κήπο στην Αθήνα και παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα α)Παρουσίαση των αρπακτικών πτηνών β)Πεζοπορία σε δασικά … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ 2025
Με ιδιαίτερη χαρά σήμερα 27-01-2025 στο 1ο Γυμνάσιο Θήβας – Ισμήνιο, έγινε η κοπή της βασιλόπιτας για τους μαθητές του σχολείου μας, καθώς επίσης και για τους καθηγητές. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας τόσο για … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε