Μηνιαία Αρχεία: Ιούνιος 2024

Γωνιά Ανακύκλωσης

Οι μαθητές του σχολείου με  την καθηγήτρια Κα Καρατζίκη δημιούργησαν την “Γωνιά ανακύκλωσης”. Κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς έγινε ανακύκλωση σε χαρτί, πλαστικό, μπαταρίες και λαμπτήρες. .  

Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια | Σχολιάστε