-
Πρόσφατα άρθρα
- Safe Steps: Μαθαίνουμε να προστατευόμαστε από τις φυσικές καταστροφές
- Tο 1ο Γυμνάσιο Θήβας στα Οικολογικά Σχολεία
- Συμμετοχή 1ου Γυμνασίου Θήβας στο 4ο Πανελήνιο Μαθητικό Συνέδριο στην Πάτρα: Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου.
- H ψηφιακή μας εφημερίδα με τίτλο «ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ» , τεύχος 2ο
- Απο το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Δράση Μετάβασης των μαθητών του 2ου Δημοτικού Θήβας στο σχολείο μας.
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούλιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Νοέμβριος 2021
- Μάρτιος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
Kατηγορίες
Μεταστοιχεία
Αρχεία ανά ημέρα: 13 Απριλίου 2024
Επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας
Κατόπιν προσκλήσεως από την Ένωση Ελληνικών Ναυπηγείων η οποία έχει ως στόχο την επαγγελματική ανάπτυξη και την υποστήριξη της διαχείρισης της μελλοντικής σταδιοδρομίας των μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων Ελευσίνας, στο πλαίσιο της … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
6 ΜΑΡΤΙΟΥ :”ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ”
Ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα. Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα : « Αειφόρο σχολείο – Συμβολή στη δημιουργία και προστασία του πρασίνου»
Η Περιβαλλοντική ομάδα των μαθητών του σχολείου μας που συμμετέχει στο πρόγραμμα ” Αειφόρο σχολείο – Συμβολή στη δημιουργία και προστασία του πρασίνου”, πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στον Βοτανικό Κήπο, μαζί με τις καθηγήτριες που συντονίζουν το πρόγραμμα: την Κα Καρατζίκη … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Διευθυντής / Διευθύντρια
Σχολιάστε