Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 9.30 στο προαύλιο του σχολείου μας. Ώρα προσέλευσης των μαθητών στις 9.00. Οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους και τις τσάντες τους, γιατί μετά τον Αγιασμό θα γίνει η διανομή των βιβλίων.
Άρθρα σχετικά με 9 Σεπτεμβρίου 2013
κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ