To Γερμανικού Ινστιτούτου Γκαίτε Αθηνών διοργάνωσε το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012 στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 χρόνια των (Γερμανών παραμυθάδων) αδελφών Γκρίμ ημερήσιο δημιουργικό εργαστήρι: μιούζικαλ με μαριονέττες “Rumpelstilzchen goes hip hop“,, που απευθυνόταν σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόκειται ουσιαστικά για την προετοιμασία, το στήσιμο και το ανέβασμα μιας μουσικής παράστασης […]