header image

«Σχολική βία»

Συγγραφέας: | Ιούνιος 21, 2015
3 Σχόλια |

Συντονιστής καθηγητής: Τσονοπούλου μαρία – Χριστίνα (ΠΕ06)

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και το κάθε παιδί ανέλαβε ρόλους, π.χ, θύμα, θύτης ή παρατηρητής. Τα παιδιά έγραψαν σενάρια και προσπάθησαν να βρούν μέσα από συζήτηση πώς θα μπορούσαν να θέσουν όρια στον εαυτό τους και να γίνουν σεβαστοί οι κανόνες συμπεριφοράς του σχολείου.

Ζωγράφισαν το σχολείο όπως το φαντάζονται και στα πλαίσια του παιχνιδιού ετοίμασαν ένα σκετσάκι, ένα περιστατικό παρενόχλησης σ’ ένα διάλειμμα.

Η ανταλλαγή απόψεων, η αλλαγή ρόλων βοήθησε τα παιδιά να μπουν στη θέση του άλλου, να μάθουν να συνεργάζονται και να σέβονται τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους.

κάτω από: ΒΔ Σχολική Κοινωνική Ζωή 14-15, ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ - ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Αφήστε μια απάντηση

Κατηγορίες