Σας προσκαλούμε στον αγιασμό του σχολείου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 08:30 στο χώρο του σχολείου. Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερα τιμητική.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Σας προσκαλούμε στον αγιασμό του σχολείου ο οποίος θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 08:30 στο χώρο του σχολείου. Η παρουσία σας θα είναι ιδιαίτερα τιμητική.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Οι εθελοντές μαθητές και μαθήτριες 😆 μπορούν να περάσουν να παραλάβουν τη βεβαίωση τους και το βιβλίο του Νοιάζομαι και Δρω από το σχολείο!
Τους ευχαριστούμε για όσα έχουν κάνει στο σχολείο!!!
Οι δράσεις του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς
ΘΕΜΑΤΙΚΗ_1οΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΚΙΛΚΙΣ_ΔΕΥΤΕΡΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ_1οΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΚΙΛΚΙΣ_ΤΡΙΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ_1οΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΚΙΛΚΙΣ_ΤΕΤΑΡΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ_1οΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΚΙΛΚΙΣ_ΠΕΜΠΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ_1οΓΥΜΝΑΣΙΟ_ΚΙΛΚΙΣ_ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Για την ενημέρωσή σας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) παρακαλούμε:
διαβάστε την εγκύκλιο 220482_Θεματική Εβδομάδα
και
μελετήστε ΕΔΩ το σχετικό υλικό από το Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού του ΙΕΠ