ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς
σας προσκαλούν στην εκδήλωση μνήμης για τη
«Γενοκτονία των Ποντίων»
που διοργανώνει με σεβασμό και τιμή στη μνήμη των θυμάτων του Ποντιακού Ελληνισμού.
Τετάρτη 20 Μαΐου 2026 και ώρα 19:00
στο Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Κιλκίς
Μνήμη που δεν σβήνει. Ιστορία που ζητά δικαίωση.
Σας προσκαλούμε σε μια εκδήλωση τιμής και περισυλλογής για τις 353.000 ψυχές του Πόντου.
Γιατί η μνήμη είναι ευθύνη όλων μας.

