Πέμπτη 9/5 έως και
Κυριακή 12/5
στο προαύλιο του σχολείου μας
Τους δεύτερους Αγώνες Επιχειρηματολογίας και Αυθόρμητου Λόγου Γυμνασίων Κεντρικής Μακεδονίας, που διεξήχθησαν το Σάββατο 13 Απριλίου 2019 υπό την εποπτεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, συνδιοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Φρυγανιώτη, τα οποία φιλοξένησαν τη διοργάνωση στις εγκαταστάσεις τους, και το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Στον αγώνα συμμετείχαν πλήθος ιδιωτικών και δημοσίων σχολείων της Κεντρικής Μακεδονίας μεταξύ των οποίων και το δικό μας, που κατέλαβε τη 2η θέση, κερδίζοντας στην πρώτη φάση το Αρσάκειο και το Ελληνικό Κολέγιο. Στον τελικό κέρδισε η ομάδα του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου. Θέμα του τελικού όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία ήταν: “Η ζωή χωρίς κινητό τηλέφωνο είναι άχαρη”.
Η σύνθεση της ομάδας: Κολεσιώτου Σοφία Β1, Μαρκόπουλος Γεώργιος Β4, Μάτσκος Κωνσταντίνος Β4, Μπουφίδης Κωνσταντίνος Γ4, Παπαγεωργίου Παύλος Γ1 και αναπληρωματική η Μπεκτασιάδου Ανατολή Β4. Coaches: Ελευθεριάδου Βιβή και Σταματοπούλου Λίνα.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τη συμμετοχή της ομάδας στους αγώνες όλων των φάσεων μέχρι τον τελικό και σύντομη περιγραφή των αγώνων επιχειρηματολογίας.
04/04/2019 – 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς
Στο πλαίσιο της εβδομάδας εθελοντικών δράσεων οι μαθήτριες και οι μαθητές του Γ4 επέλεξαν να κάνουν δύο δράσεις:
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μεταφέρθηκαν εκεί με τα πόδια. Έφτασαν στις 09:30 μαζί με τις συνοδούς καθηγήτριες Δεβετζή Μαρία νομικό, φιλόλογο και υπεύθυνη τμήματος, Παναγιωτίδου Άννα-Μαρία MSc Πληροφορικής και υποδιευθύντρια στο σχολείο.
Προηγουμένως η ομάδα της εθελοντικής αυτής δράσης είχε οργανωθεί (με την εθελοντική δράση γονέων) ως προς την προετοιμασία σπιτικού κολατσιού (κέικ και ρυζόγαλο) για να κεράσουν τους ενοίκους του οίκου, την αγορά συμβολικού δώρου και τη συγκέντρωση επιτραπέζιων παιχνιδιών για απασχόληση με τους ενοίκους του οίκου. Στο πλαίσιο της αλληλεγγύης και της εθελοντικής πρωτοβουλίας, αντικείμενα και τρόφιμα μεταφέρθηκαν στο γηροκομείο με το όχημα και τη βοήθεια μητέρας της μίας καθηγήτριας, ενώ το συμβολικό δώρο (ένα παζλ χιλίων τεμαχίων) προσφέρθηκε από το βιβλιοπωλείο «Σύμμετρο» της πόλης μας σε εξαιρετικά συμβολικό αντίτιμο. 

Η ομάδα καλωσορίστηκε από το προσωπικό του οίκου και ακολούθησε παροχή σύντομης εισήγησης και ερωταπαντήσεων ως προς τον τρόπο λειτουργίας του, τον αριθμό των ενοίκων, κ.α., ενώ το προσωπικό και η υπεύθυνη φροντίδας παρέμειναν όλες τις ώρες μαζί με την ομάδα μας. Ανάμεσα στο προσωπικό είχαμε την τύχη να συναντήσουμε και μία πρώην μαθήτρια του σχολείου μας, σήμερα κοινωνιολόγο που εργάζεται στον οίκο ευγηρίας! Διαβάστε όλο το άρθρο »
Το 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής σε συνεργασία με το παράρτημα Ροδόπης της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης διοργάνωσε το Σαββατοκύριακο 6 και 7 Απριλίου “Διαγωνισμό Γρίφων, Λογικής και Μαθηματικών”, στον οποίο οι μαθητές και μαθήτριες κλήθηκαν να επιλύσουν γρίφους από τον χώρο των μαθηματικών χρησιμοποιώντας τη λογική τους σκέψη. Ο διαγωνισμός είναι εγκεκριμένος από το Υπουργείο Παιδείας (αρ. πρωτ. απόφασης: Φ.13.1/ 154502/Δ2/ 18-09-2018). Στον διαγωνισμό συμμετείχαν μαθητές που φοιτούν σε Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη συμμετοχή σχολείων από Κιλκίς, Κομοτηνή, Σιάτιστα, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Κηφισιά, Νέα Μουδανιά, Σκύδρα και αλλού. Η κάθε ομάδα αποτελούνταν από 3 μαθητές και μαθήτριες.
Στόχοι του διαγωνισμού ήταν οι εξής:
Σε μία άψογη διοργάνωση οι μαθητές έλαβαν μέρος με ενθουσιασμό και έβαλαν τα δυνατά τους για να λύσουν γρίφους. Το σχολείο μας συμμετείχε με 5 τριμελείς ομάδες συνοδεία των καθηγητών τους (Ιωαννίδη Ιωάννη, Αραμπατζή Ευάγγελο, Πολυχρονιάδη Γεώργιο και Σαμουηλίδη Χρήστο). Και οι πέντε ομάδες προκρίθηκαν στον ημιτελικό, ενώ στον τελικό προκρίθηκαν οι τρεις. Στον τελικό κατέλαβαν την 1η , 3η και 4η θέση! Από το νομό Κιλκίς συμμετείχαν και ομάδες από το 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς, μια ομάδα του οποίου κατέλαβε τη 2η θέση!
Την συμμετοχή όλων των μαθητών στον διαγωνισμό, εξήρε η διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης Μαίρη Κοσμίδου. Η κα Κοσμίδου παρέδωσε τους επαίνους στους μαθητές γυμνασίων και από ένα βιβλίο στους τρεις μαθητές της νικήτριας ομάδας από το Κιλκίς. Ακολούθως δώρισε βιβλία στους εκπροσώπους όλων των σχολείων που ήρθαν στην Κομοτηνή για τον διαγωνισμό.
Οι συνθέσεις των ομάδων του σχολείου μας και οι αντίστοιχες θέσεις που κατέλαβαν:
Κάντριου Χριστίνα, Μαρκόπουλος Γεώργιος και Πουλτουρτζίδου Χρυσάνθη (1η θέση)
Λαζαρίδης Αλέξανδρος, Μπόσκος Γεώργιος και Ντέντας Νικόλαος (3η θέση)
Αθανασιάδης Φώτιος, Κολιούσκας Βασίλειος και Μπουφίδης Κωνσταντίνος (4η θέση)
Κολεσιώτης Κωνσταντίνος, Κολεσιώτου Σοφία και Πρεπάκη Αικατερίνη (Πρόκριση στον ημιτελικό)
Ασλανίδης Λάζαρος, Σαρίδης Νικήτας και Στεφανίδης Θεόφιλος (Πρόκριση στον ημιτελικό)
Η μεταφορά και διαμονή των μαθητών του σχολείου μας έγινε με την ευγενική χορηγία της γαλακτοβιομηχανίας «ΚΟΥΚΑΚΗ».
Το φύλλο αγώνα
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας η Β’ φάση των 3ων Μαθητικών Αγώνων Νέας Ελληνικής Γλώσσας Γυμνασίων Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο “Η γλώσσα μου … ο κόσμος μου“.
Οι αγώνες αυτοί οργανώνονται από τον Σύλλογο Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης «ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ» και τους Συντονιστές/Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου Φιλολόγων Κεντρικής Μακεδονίας με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας μετά από έγκριση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. (αρ. πρωτ. 137240/Δ2/21-08-2018) και καλούνται να συμμετάσχουν μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίων αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Σκοπός της δράσης αυτής είναι να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των μαθητών και μαθητριών του Γυμνασίου για τη Γλώσσα, αλλά και να διευρυνθούν οι γλωσσικοί τους ορίζοντες μέσα από παιγνιώδεις και ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες. Ειδικότερα, επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες με τη συμμετοχή τους στους Αγώνες να ευαισθητοποιηθούν στην ορθή χρήση της ελληνικής γλώσσας, να λειτουργήσουν συνεργατικά και να εμπλακούν σε γλωσσικές δραστηριότητες συνεχούς/μονοτροπικού και ασυνεχούς/πολυτροπικού λόγου.
Οι Περιφερειακοί αυτοί Αγώνες Νέας Ελληνικής Γλώσσας πραγματοποιούνται την περίοδο Φεβρουαρίου – Μαΐου 2019 σε τρεις φάσεις. Στην Α’ Φάση διεξάγονται Ενδοσχολικοί Αγώνες (11-15 Φεβρουαρίου 2019) για να σχηματίσει κάθε σχολείο την ομάδα των μαθητών που θα συμμετέχει στην Β’ Φάση των Διασχολικών Αγώνων στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019). Στην Γ’ Φάση δηλαδή τον Διασχολικό Αγώνα στη Θεσσαλονίκη, Φιλοσοφική Σχολή Α.Π.Θ. (Κυριακή πρώτο δεκαπενθήμερο Μαΐου 2019) προκρίθηκε από το νομό μας η ομάδα του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς! Το γεγονός έτυχε θερμής υποδοχής από τον κόσμο της πόλης.
Η σύνθεση της ομάδας: Παπαγεωργίου Παύλος Γ1, Μπουφίδης Κωνσταντίνος Γ4, Πρεπάκη Κατερίνα Β4, Μάτσκος Κωνσταντίνος Β4 και Σαρίδης Νικήτας Α5. Coaches: Ελευθεριάδου Βιβή και Σταματοπούλου Λίνα.
Την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019 και ώρα 11:30 θα επιδοθούν στους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας οι βαθμοί τους για το α’ τετράμηνο του σχολικού έτους 2018-2019.