Αρχική » Χωρίς κατηγορία » “ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ”

“ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ”

1 3 20260504 1041401

Σε μια δράση που αναδεικνύει τον οικολογικό χαρακτήρα του σχολείου μας,  στα πλαίσια του Ενεργού πολίτη, σήμερα δεντροφυτεύσαμε  με σκοπό να ομορφύνουμε την αυλή  μας . Με ενθουσιασμό  μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν και φύτεψαν συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία του περιβάλλοντος.