
Σε μια δράση που αναδεικνύει τον οικολογικό χαρακτήρα του σχολείου μας, στα πλαίσια του Ενεργού πολίτη, σήμερα δεντροφυτεύσαμε με σκοπό να ομορφύνουμε την αυλή μας . Με ενθουσιασμό μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν και φύτεψαν συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία του περιβάλλοντος.