Αρχική » Γ' Γυμνασίου » Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ’ Γυμνασίου

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me

Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me

Μαθαίνουμε στο σπίτι!

Μαθαίνουμε στο σπίτι!
European Radio Logo

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ’ Γυμνασίου

wordcloud1 smallΣτην 1η θεματική ενότητα μάθαμε για το τι είναι Ψυχική & Συναισθηματική Υγεία και συνδέσαμε αυτές τις έννοιες με τις ισότιμες σχέσεις των εφήβων. Μελετήσαμε τα χαρακτηριστικά της παθητικής, επιθετικής και αποφασιστικής συμπεριφοράς και διαχωρίσαμε τις διαφορές μεταξύ υγιούς και μη υγιούς συναισθηματικού περιβάλλοντος. Καταγράψαμε σε λίστες τα θετικά και αρνητικά στοιχεία αυτών των συμπεριφορών και δημιουργήσαμε εικαστικά έργα για έννοιες όπως ο “ρατσισμός” “μπούλιγκ” κλπ.Η τελική εργασία που επιλέξαμε ήταν να συγκεντρώσουμε ερωτήσεις των μαθητών σχετικά με αυτά τα ζητήματα και να τις απευθύνουμε στην ψυχολόγο του σχολείου μας, όπου με τη σειρά της ανέπτυξε τις απαντήσεις της σε συγκέντρωση μαθητών όλων των τμημάτων.

Στην 2η Θεματική Ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον” των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Γ Γυμνασίου ασχολήθηκε με την Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά της ελιάς. Συζητήσαμε για την ελιά ως δέντρο, αλλά και ως πολιτιστικό αγαθό. Οι μαθητές  στην συνέχεια ζωγράφισαν την δική τους ελιά.

Στην 3η Θεματική Ενότητα “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ: Διαφορετικότητα και συμπερίληψη” συζητήσαμε για την διαφορετικότητα, είδαμε υλικό μέσω του διαδικτύου και οι μαθητές φιλοτέχνησαν αφίσες με μηνύματα υπέρ της συμπερίληψης και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Στην 4η θεματική ενότητα “Δημιουργώ και καινοτομώ – Αγωγή Σταδιοδρομίας, γνωριμία με επαγγέλματα” οι μαθητές θα ασχοληθούν με τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό (Σ.Ε.Π.), με τους τύπους προσωπικότητας του Holland και θα γίνουν συζητήσεις για τα αντίστοιχα επαγγέλματα.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Κομνηνάκης

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση