Στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην 1η θεματική ενότητα οι μαθητές/ μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν δεξιότητες υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους (πινακίδες σήμανσης, συμπεριφορά του πεζού, συμπεριφορά του ποδηλάτη, συμπεριφορά του επιβάτη, ασφαλής μετακίνηση από και προς το σχολείο & πράσινη μετακίνηση). Παρακολούθησαν ενημερωτικό υλικό και αρκετά βίντεο για την οδική ασφάλεια. Έπειτα οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και βρήκαν υλικό σχετικά με την ιστορία του αυτοκινήτου, τους κανόνες καλής οδικής συμπεριφοράς για τους πεζούς, τα δίτροχα και τα τετράτροχα κ.α. Σε δεύτερη φάση η κάθε ομάδα ανέλυσε μια υποκατηγορία όπως: διαβάσεις, φωτεινοί σηματοδότες και άλλα.
Τέλος, οι μαθητές διάλεξαν μία από τις ενότητες που ασχοληθήκαμε και δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές αφίσες για την οδική ασφάλεια.
Στην 2η Θεματική Ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον” των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων η Α’ Γυμνασίου ασχολήθηκε με την Παγκόσμια και Τοπική Φυσική Κληρονομιά της ελιάς. Αναζήτησε στοιχεία για την ελιά και τα προϊόντα που προσφέρει. Οι μαθητές παρουσίασαν μέσα στην τάξη μέσω υπολογιστών την ιστορία της ελιάς την χρησιμότητα της στην καθημερινή διατροφή καθώς και τα παράγωγα της στον τομέα της υγείας και των προϊόντων ομορφιάς. Τέλος δημιούργησαν εργασίες και εικαστικά έργα με θέμα την ελιά.
Στην 3η Θεματική Ενότητα “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ: Ανθρώπινα δικαιώματα” οι μαθητές βρήκαν πληροφορίες στο διαδίκτυο και αλλού για το τι είναι η Κοινωνική Συναίσθηση, η Κοινωνική Ευθύνη και ποια είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. και κατέγραψαν τα βασικότερα εξ αυτών.
Στην 4η Θεματική Ενότητα “Δημιουργώ και καινοτομώ” οι μαθητές θα ασχοληθούν σε ομάδες με την “δημιουργία μιας διαφήμισης” με εικόνα και βίντεο μικρής διάρκειας.