Τον Φεβρουάριο-Μάρτιο πραγματοποιήθηκε η δράση με θέμα «Ασφάλεια στο διαδίκτυο» που χωριζόταν σε 2 μέρη: Α. Πραγματοποίηση ημερίδας με παρουσίαση βίντεο και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους στο ίντερνετ, καθώς και τρόπους προφύλαξης. Στην συνέχεια ακολούθησε συμπλήρωση σταυρολέξων για την ασφάλεια και συμπλήρωση ερωτηματολογίων από τους μαθητές της Α τάξης. Τα αποτελέσματα ήταν αξιόλογα αφού πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό των μαθητών απάντησε σωστά. Β. Καθόλη την διάρκεια του Μαρτίου οι μαθητές της Α και Β Τάξης ζωγράφιζαν τοιχογραφίες και κατασκεύαζαν χαρτόνια με μηνύματα και οδηγίες για ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο που ανάρτησαν στους τοίχους του σχολικού χώρου.Ακολουθούν φωτογραφίες και υλικό από τις δράσεις αυτές
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία











