Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές του σχολείου της Χίου και χειροκροτήσαμε όλοι μαζί με ενθουσιασμό.
Αποχαιρετήσαμε τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τη Χίο, ευχαριστώντας τους για τη συνεργασία, για την ευκαιρία που μας δόθηκε να συμμετέχουμε σε μια ξεχωριστή γιορτή και με την υπόσχεση μιας μελλοντικής συνάντησης και συνεργασίας.
Χρόνια πολλά σε όλους!!!
















































































