Επίσκεψη στα άλογα!

Στα πλαίσια του προγράμματος «Η θεραπευτική ωφελιμότητα των ζώων» επισκεφθήκαμε με ομάδα μαθητών μας το κέντρο θεραπευτικής ιππασίας και ιπποθεραπείας «Βήμα Βήμα». Στο όμορφο χώρο του κέντρου συναντήσαμε πολλά ζώα όπως γάτες, έναν κούνελο, κοτούλες με κοτοπουλάκια και φασιανούς. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να περιποιηθούν τα άλογα του κέντρου, να τα ταΐσουν καθώς και να κάνουν βόλτα μαζί τους. Η εμπειρία μας ήταν υπέροχη και ανυπομονούμε για την επόμενη φορά!

Ευχαριστούμε θερμά την φυσικοθεραπεύτρια κυρία Μπακαλίδου Ελευθερία που μας πρόσφερε αυτή τη μοναδική εμπειρία, τον κύριο Μπακαλίδη Δημήτρη για την όμορφη ξενάγηση, τον κύριο Δημήτρη για την οδήγηση των αλόγων και όλους μαζί για τη φιλοξενία!

“ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ” !!!

Την Παρασκευή 12 Μαϊου οι μαθητές με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους έφτιαξαν ένα δώρο αγάπης για τις μανούλες τους. Έβαλαν χώμα και φυτα στα γλαστρακια, έριξαν νερό και θα προσφερουν το λουλούδι τους με δύο φιλιά ο καθένας στην μαμά του. Χρόνια πολλά για την γιορτή της μητέρας!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε  τον κ. ΜΠΟΖΑΤΖΗ ΧΡΗΣΤΟ ,  της εταιρείας “Προταξη” Ε.Ε.- Εργαστήριο Διαφημιστικών Ειδών, που για ακόμα μια φορά με απεριόριστη διάθεση προσφοράς φρόντισε να μας διαθέσει μπλουζάκια με το λογότυπο του σχολείου για τους μαθητές που συμμετέχουν στις μαθητικές παρελάσεις της πόλης μας.

 

2ο GREEN FEST

Την Τρίτη 9 Μαϊου 2023  ομάδα μαθητών  των τελευταίων  τάξεων του σχολείου μας συμμετείχε στο 2ο  Green Fest – ένα φεστιβάλ με οικολογικές ευαισθησίες – στην πλατεία της Κομοτηνής.

Επισκεφτήκαμε μερικούς από τους σταθμούς που είχαν στηθεί και συμμετείχαμε στις εκπαιδευτικές περιβαλλοντικές δράσεις – παιχνίδια με την βοήθεια των διοργανωτών και των εθελοντών.

Τρέξαμε, σημαδέψαμε , γυρίσαμε τον τροχό, πετάξαμε μπάλες, φυτέψαμε σπόρους και λουλούδια, γυμνάσαμε χέρια και πόδια ,  μάθαμε για το περιβάλλον παίζοντας  αλλά κυρίως διασκεδάσαμε όλοι μαζί.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τον κύριο Ντουρκούτ Γκαλήπ Γκιουκσέλ, ιδιοκτήτη του καταστήματος pet shop “ZOOPARK” για την προσφορά ενός ενυδρείου για τα ψαράκια μας που τώρα απολαμβάνουν το μεγαλύτερο και ομορφότερο σπιτάκι τους.

Ευχαριστούμε και τον κύριο Μουρελάτο Συνέσιο που προσέφερε το πρώτο μας ενυδρείο το οποίο δυστυχώς έσπασε και την κ. Μουρελάτου Σταμούλα που είχε την αρχική ιδέα έτσι ώστε τα παιδιά του σχολείου μας να αποκτήσουν τα πρώτα τους κατοικίδια.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Αποχαιρετήσαμε το χειμώνα και υποδεχτήκαμε  την άνοιξη και τις διακοπές του Πάσχα με χρώματα, γεύσεις και αρώματα!!!

Βάψαμε, κόψαμε, κολλήσαμε, σκάψαμε , φυτέψαμε, ανακατέψαμε, ζυμώσαμε, ψήσαμε και στολίσαμε…………….αν και κουραστήκαμε λιγάκι……….το αποτέλεσμα μας δικαίωσε!!!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ

Τις τελευταίες μέρες υλοποιήθηκε στο σχολείο μας Πρόγραμμα Μετάβασης Νηπίων. Οι μαθητές  του Ειδικού Νηπιαγωγείου, οι οποίοι θα φοιτήσουν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο το σχολικό έτος 2023-24, επισκέφτηκαν βάση προγράμματος για μία ώρα,  ένα τμήμα του Δημοτικού  . Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων υποδέχτηκαν τους μικρούς μαθητές και τους βοήθησαν να ενταχθούν στην ομάδα της τάξης και να συμμετέχουν από κοινού στις δραστηριότητες. Οι νέοι μαθητές ήρθαν σε επαφή  νέα πρόσωπα  – μαθητές και εκπαιδευτικοί- μπαίνοντας στις αίθουσες διδασκαλίας  του “νέου” σχολείου.

Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με επιτυχία και  αποδείχτηκε  μια ευχάριστη εμπειρία με θετικά αποτελέσματα για  μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 

 

Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 25 ης ΜΑΡΤΙΟΥ!!!

Το Σάββατο 25 Μαρτίου 2023 το σχολείο μας συμμετείχε στην παρέλαση που πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας, για τον εορτασμό της Εθνικής μας Επετείου.
Τα χαμόγελα , η περηφάνια και το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου μας συνόδευσαν σε όλη τη διαδρομή!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!!!

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Στις 24.3.2023 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με τίτλο «Σχέσεις σχολείου – οικογένειας και εμπόδια στη συνεργασία μεταξύ τους. Ο ρόλος του Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού στη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους γονείς».

Μέσω της επιμόρφωσης αυτής και με εισηγήτριες τις κυρίες Τζελέπη Θεοδώρα ΠΕ23 Ψυχολόγου, Ελένη Κουτσουμάνη ΠΕ23 Ψυχολόγου και Κωνσταντίνα Ντόντη ΠΕ30 Κοινωνικού Λειτουργού, έγινε μία προσπάθεια κατανόησης του ρόλου του Ψυχολόγου και του Κοινωνικού Λειτουργού σε κάθε δομή ειδικής αγωγής.

Ο Ψυχολόγος και ο Κοινωνικός Λειτουργός αποτελούν το συνδετικό κρίκο μεταξύ της οικογένειας και του ειδικού σχολείου. Η αρμονική σχέση και η σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στους γονείς και το προσωπικό του ειδικού σχολείου αποτελούν τη βάση για την ομαλή λειτουργία του και κατ’ επέκταση την πρόοδο των παιδιών σύμφωνα με τις δυνατότητες τους.

20230324 101654

Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου

Σήμερα 24 Μαρτίου 2023 γιορτάσαμε την Εθνική Επέτειο της 25 Μαρτίου.

Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός κ. Κοντοζίδου Ιωάννα είχε οργανώσει αρχικά ζωντανή σύνδεση με σχολείο της Χίου. Συμμετέχοντας από κοινού στη γιορτή, οι μαθητές μας απήγγειλαν ποιήματα, έδειξαν πως μπορούμε να φτιάξουμε την ελληνική σημαία που ετοίμασε η κ. Ομέρ Χασάν Αϊσέ, με τα χρώματα της Ελλαδας μας- λευκό και μπλε. Τέλος μικροί και μεγάλοι χορέψαμε παραδοσιακούς χορούς υπό την καθοδήγηση της γυμνάστριας μας κ. Αργυροπούλου Ιωάννα.

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές του σχολείου της Χίου και χειροκροτήσαμε όλοι μαζί με ενθουσιασμό.

Αποχαιρετήσαμε τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές από τη Χίο, ευχαριστώντας τους για τη συνεργασία, για την ευκαιρία που μας δόθηκε  να συμμετέχουμε σε μια ξεχωριστή γιορτή και με την υπόσχεση μιας μελλοντικής  συνάντησης και συνεργασίας.

Χρόνια πολλά σε όλους!!!