1η Δρ. “Τα συναισθήματα είναι κοινά σε όλου του κόσμου τα παιδιά!”

1η Δραστηριότητα: “Τα συναισθήματα είναι κοινά σε όλου του κόσμου τα παιδιά” – “The world of emotions has no race”

Scroll down to read in english

Οι τάξεις συνεργάστηκαν για να δουλέψουν με τα  συναισθήματα της χαράς, της λύπης, του φόβου και του θυμού. Κολάζ, ζωγραφική, μουσική, χορός, προβολές βίντεο, χειροποίητες δημιουργίες, δραματοποίηση, είναι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων. Σε προγραμματισμένη συνάντηση κάθε ομάδα μαθητών παρουσίασε στους συμμαθητές τους τις εργασίες τους, τους τρόπους που εργάστηκαν, με  προβολή βίντεο, εκθέσεις υλικών, παιχνίδια και αντάλλαξε πληροφορίες σχετικά με τις  δραστηριότητες και τα αποτελέσματα.

Αυτή η δραστηριότητα μας έδωσε την ευκαιρία να αναπτύξουμε τις συναισθηματικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών μας. Βοήθησε στην έκφραση των συναισθημάτων τους και διευκόλυνε την κατανόηση των συναισθημάτων των άλλων. Εξίσου σημαντικό, ενίσχυσε την εκπαίδευσή των μαθητών μας στην ισότητα και τη διάκριση, την ευρωπαϊκή τους ταυτότητα και την αίσθηση ότι ανήκουν εξίσου σε μια κοινότητα. Στοχεύσαμε να αντιληφθούν οι μαθητές μας ότι τα συναισθήματα όλων των παιδιών είναι τα ίδια ανεξάρτητα από τη φυλή ή την εθνικότητά τους. Δεν υπάρχουν γλωσσικά εμπόδια όταν πρόκειται για τις εκφράσεις των συναισθημάτων μας.

Η δραστηριότητα αυτή ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με το Ρουμάνικο σχολείο ειδικής αγωγής από το Σιμπίου. Είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσετε τη διάσταση που έδωσαν στην δραστηριότητα και την προώθηση στην κοινωνία γύρω τους.

Παρακολουθείστε τις εργασίες μας ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο

Δραστηριότητα 1: “Τα συναισθήματα είναι κοινά σε όλου του κόσμου τα παιδιά”

Δραστηριότητα 1: “The world of emotions has no race” Sibiu Romania

The classes collaborated to work with feelings of joy, sadness, fear and anger. Collage, painting, music, dance, video projections, handcrafted creations, dramatization, were techniques used to implement the activities. At a scheduled meeting, each group of pupils presented their work, the ways and methods they used, videos, material exhibitions, games, and exchanged information on activities and results.

This activity gave us the opportunity to develop the emotional, social and communicative skills of our pupils. It helped express pupils’ feelings and facilitated the understanding of others’ feelings. Equally important, it has enhanced our pupils’ education in equality and distinction, their European identity and the sense of belonging equally to a community. We aimed to make our pupils aware that the feelings of all children are the same regardless of race or nationality. There are no language barriers when it comes to the expressions of our emotions.

This activity was completed in cooperation with the Romanian Special Education School from Sibiu. It is interesting to observe the dimension they have given to the activity and how they promoted it to the society around them.

 

 

Μουρελάτου Σταμούλα – Εργοθεραπεύτρια