Ετήσιες Εκθέσεις Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πανοράματος Θεσσαλονίκης
Η αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων, με όρους εσωτερικών, συλλογικών διαδικασιών, είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία ανίχνευσης, καταγραφής και αναστοχασμού. Η διαδικασία αυτή βασίζεται σε 2 κεντρικούς άξονες:
1. Καταγραφή των στοιχείων της σχολικής μονάδας που:
- λειτουργούν θετικά για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου
- χρήζουν βελτίωσης, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς και τις δυνατότητες που παρέχονται από το ευρύτερο πλαίσιο
2. Υλοποίηση Σχεδίων Δράσης που αποσκοπούν:
- στη βελτίωση τομέων του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με τις προτεραιότητες που η ίδια η σχολική μονάδα έχει θέσει
- στην παγίωση των καλών πρακτικών και των αποτελεσματικών διαδικασιών υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εφόσον η σχολική μονάδα θεωρεί ότι το εκπαιδευτικό έργο υλοποιείται με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα
Τα Σχέδια Δράσης που αποσκοπούν στη βελτίωση του έργου της σχολικής μονάδας, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να είναι κεντρικά προκαθορισμένα.
Είναι αναγκαίο και σκόπιμο οι Δράσεις βελτίωσης να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- να αφορούν και να έχουν αντίκτυπο σε ευρύτερα σύνολα: ολόκληρες τάξεις ή ομάδες εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών ή σύνολο της σχολικής κοινότητας
- να έχουν ευρύτερη στόχευση στην αποτελεσματική λειτουργία των επιμέρους δομών, στην υιοθέτηση καλών πρακτικών, δημιουργικών σχέσεων, κ.λπ.
Χρήσιμοι σύνδεσμοι ΙΕΠ
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Σχέδια Δράσης που εκπόνησε/εκπονεί η σχολική μονάδα κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 33 του ν.4692/2020.
Σχολικό Έτος 2021-2022
- Ζώντας μαζί αρμονικά
- Επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μαθητών για ένα θετικό και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης
- Μ΄ ένα βιβλίο πετάω παντού!!!
- Δια Βίου Μάθηση Εκπαιδευτικών
- Ο Λαχανόκηπος του σχολείου μας
- Σχολείο και οικογένεια σε αγαστή συνεργασία
- Ενεργοποίηση και ενθάρρυνση όλων των μαθητών για συμμετοχή σε ποικίλες αθλητικές δράσεις
- Αντισεισμική θωράκιση της σχολικής μονάδας
- Ανανεώνουμε τις διδακτικές μας πρακτικές – Κινητοποιούμε τους μαθητές – Μαθαίνουμε καλύτερα με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας
Σχολικό Έτος 2022-2023
- Η ειδική αγωγή στον χώρο του αθλητισμού και των τεχνών
- Γιατί είμαστε οικογένεια…να γιατί
- Σχολική Διαμεσολάβηση- Χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας
- Αγωγή Υγείας – Διατροφή
- Δημιουργία και Αξιοποίηση Ξενόγλωσσης Σχολικής Βιβλιοθήκης
- Ο κόσμος γύρω μου, το στολίδι που ομορφαίνει τη ζωή μας
- Αρμονική συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας
Σχολικό Έτος 2023-2024