Το ΥΠΑΙΘΑ στην περίοδο της καραντίνας μας είχε προμηθεύσει με μια σειρά από tablets.
Για να μπορέσουμε να τα αξιοποιήσουμε με ασφάλεια μέσα στην τάξη:
- Αγοράσαμε 10 θήκες με πληκτρολόγιο με σύνδεση Bluetooth.
- Με τη βοήθεια ενός γρήγορου Gigabit μεταφερόμενου WiFi Router δημιουργήσαμε ένα φορητό εργαστήριο TABTOPs (TABlets+lapTOPs) για να το αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός μέσα στη σχολική τάξη.
- Το κάθε Tablet έχει ασφαλιστεί με πρόγραμμα Family Link, συνδεδεμένο με το Gmail του σχολείου για γονικό έλεγχο χρήσης εφαρμογών από το σχολείο.
Ο/Η εκπαιδευτικός:
- Συνδέει στο Internet του τμήματός του το WiFi Router με καλώδιο Ethernet και στο ίδιο συνδέει τον υπολογιστή του.
- Μοιράζει τα TABTOPs στα παιδιά, έτσι όπως κάθονται στα θρανία τους ανά δυάδες,
- Δείχνει μέσω του βιντεοπροβολέα το θέμα που θα επεξεργαστούν (ιστοσελίδα, κείμενο, παρουσίαση, κ.λπ.).
- Το ένα παιδί χειρίζεται το TABTOP και βρίσκει τις πληροφορίες και το άλλο παιδί σημειώνει στο τετράδιό του τις πληροφορίες που βρήκαν. Φυσικά συνεργάζονται μεταξύ τους ώστε να “φιλτράρουν” και να πάρουν τη σωστή πληροφορία, πάντα με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού (υβριδική διδασκαλία).
- Στην επόμενη ιστοεξερεύνηση αλλάζουν ρόλους.
Ιστοεξερευνήσεις
Δ’ ΤΆΞΗ
Ε’ ΤΆΞΗ
Φιλία | ||
ΣΤ’ ΤΑΞΗ
Κεφ. 5 : Η ΘΡΑΚΗ, Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΝΤΟΣ, ΑΚΜΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ | Κεφ. 6 : Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ | |