Με αφορμή το πρόσφατο γεγονός του Ρωσο-ουκρανικού πολέμου και στο πλαίσιο των αρχών της βιωματικής μάθησης, πραγματοποιήθηκε στο μάθημα των Αγγλικών της Ε’ τάξης μία σειρά μαθημάτων με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με τα δεινά του πολέμου και την ανάπτυξη αντιπολεμικής συνείδησης.
Το διδακτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε ( έντυπο και ηλεκτρονικό) περιελάμβανε όλες τις δεξιότητες εκμάθησης της ξένης γλώσσας (reading/ speaking/listening /writing) στην ποσότητα και τις εκφάνσεις που είναι απαραίτητες για να εκφράσουν τα παιδιά (προφορικά και γραπτά) τις απόψεις και τα συναισθήματά τους σχετικά με τον πόλεμο.
Απώτερη επιδίωξη ήταν οι μαθητές να αναπτύξουν αντιπολεμικά συναισθήματα μέσα από το μάθημα της ξένης γλώσσας και να συνειδητοποιήσουν παράλληλα ότι τα Αγγλικά δεν είναι μια στείρα γνώση αλλά ένα εργαλείο για να διατυπώνουμε απόψεις και στάσεις ως ενεργοί πολίτες μια διεθνούς κοινότητας.
Για το λόγο αυτό στο μάθημα έγινε χρήση και του Web 2.0 εργαλείου Padlet , ενός άριστου πολυσχιδούς παιδαγωγικού ηλεκτρονικού μέσου που συνδυάζει την μάθηση με την τεχνολογία και ενισχύει την απόκτηση ήπιων ψηφιακών δεξιοτήτων από τα παιδιά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και την παιδαγωγική αξία αυτού του εργαλείου παρακαλώ μεταβείτε στο https://edtech.gr/padlet/.
Το padlet που δημιουργήθηκε και περιέχει αναρτησεις των παιδιών έχει την ονομασία The anti-war padlet of E’ class – 1st Primary School of Panorama.
Για να το δείτε πατήστε https://padlet.com/kfereniki1/rn9ow0y4me8bukz
Η δασκάλα των Αγγλικών
Καπετάνιου Φερενίκη