ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ” ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ “ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ”
Οι μαθητές της Στ΄τάξης συμμετείχαν στον δημιουργικό διαγωνισμό “Σχεδίασε το αστέρι σου” του οργανισμού “Κάνε μια Ευχή”. Μπορείτε να δείτε τη δημιουργία των μαθητών μας παρακάτω. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας. Φόρτωση PDF… Λήψη αρχείου pdf.

Πρόσφατα σχόλια