Οι μαθητές της Στ΄τάξης συμμετείχαν στον δημιουργικό διαγωνισμό “Σχεδίασε το αστέρι σου” του οργανισμού “Κάνε μια Ευχή”. Μπορείτε να δείτε τη δημιουργία των μαθητών μας παρακάτω. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
