ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ
Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, η αυλή του σχολείου μας γέμισε χρώματα, αρώματα και χαμόγελα! Οι μαθητές, με την πολύτιμη υποστήριξη των εκπαιδευτικών, συμμετείχαν ενεργά στο Σχέδιο Δράσης «Ομορφαίνουμε την αυλή μας», δημιουργώντας τον δικό τους σχολικό λαχανόκηπο. Με ενθουσιασμό και συνεργατικό πνεύμα, τα παιδιά φύτεψαν διάφορα λαχανικά, μαθαίνοντας στην πράξη πώς να καλλιεργούν τη […]

Πρόσφατα σχόλια