Στατιστικά στοιχεία για τη βιβλιοθήκη του σχολείου.

Παρακάτω παραθέτουμε ένα ερωτηματολόγιο που συντάχθηκε από τους υπεύθυνους μαθητές της βιβλιοθήκης με την καθοδήγηση της κυρίας Ζιάγκα Βασιλικής και δόθηκε να συμπληρωθεί από τους μαθητές που επισκέπτονται τη βιβλιοθήκη για να δανειστούν βιβλία.

Δείτε το στο slideshare.net

Μετά από την ομαδοποίηση των απαντήσεων των μαθητών στο παραπάνω ερωτηματολόγιο, η κ. Ζιάγκα Βασιλική παρουσιάζει στα παρακάτω γραφήματα τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου

Δείτε το στο slideshare.net

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απαντήσεις των μαθητών και ιδιαίτερα οι προτάσεις τους για δράσεις που επιθυμούν να γίνουν στη βιβλιοθήκη του σχολείου τους.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Προτεινόμενες δράσεις από τους μαθητές,

1)ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.

2)ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ.

3)ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ, ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ.

4)ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΛΑΚΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ.

5)ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.

6)ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ .ΒΙΒΛΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.

7)ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ.

8)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΩΝΙΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ.

9)ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

10)ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ PROJECT ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.

 ………………………………………………………………………………………………………………………………………

Οι απαντήσεις των μαθητών αλλά και οι προτάσεις τους θα μας προβληματίσουν και θα μας δώσουν ιδέες για την καλύτερη λειτουργία της βιβλιοθήκης μας.

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές -βοηθούς της βιβλιοθήκης που ανταποκρίνονται με υπευθυνότητα στις “υπηρεσίες” που αναλαμβάνουν!

Δημοσιεύθηκε στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε

Μήνας Φιλαναγνωσίας-Δράση της Σχολικής Βιβλιοθήκης

Την αφίσα φιλοτέχνησε ο κ. Μιτζέλος Ιωάννης

Την αφίσα φιλοτέχνησε ο κ. Μιτζέλος Ιωάννης

“Το σχολείο διαβάζει …το σχολείο”, είναι ο΄τίτλος της δράσης που έχει αναλάβει η σχολική βιβλιοθήκη με υπεύθυνη την εκπ/κό  της Γαλλικής Γλώσσας, κ. Ζιάγκα Βασιλική.

Η παραπάνω δράση  θα πραγματοποιηθεί μέσα στο μήνα Μάρτιο, που είναι μήνας αφιερωμένος στη φιλαναγνωσία.Οι μαθητές όλων των τάξεων θα ακούσουν από συμμαθητές τους  και θα διαβάσουν παραμύθια και ποιήματα που γράφτηκαν από μαθητές του σχολείου μας σε δύο Προγράμματα που είχαν πραγματοποιηθεί στο σχολείο πριν δύο χρόνια, με τίτλο “Πεζο-γράφοντας”  και “Εν Σκιάθω Ποιώντας ποίηση”  από τις εκπ/κούς κ. Μαθηνού Μπραϊνώ και κ. Παναγιωτέλη Βασιλική!

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ | Σχολιάστε

H Αποκριάτικη γιορτή του σχολείου μας.

Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου, γιορτάσαμε στο σχολείο μας την τελευταία Αποκριά.Η γιορτή έγινε στην αυλή του σχολείου μας με πολλή μουσική , χορούς, τραγούδια και πολύ φαγητό.Με τη συνεργασία των γονέων που έφεραν διάφορα εδέσματα της Αποκριάς και της Σαρακοστής και του Συλλόγου Γονέων που έκαναν ποπ κορν και λουκουμάδες οι μικροί μας μαθητές έφαγαν και διασκέδασαν.

16938883_260613911056391_5433065993471192816_n17021337_260614254389690_6435197654453832730_n

Το πιο όμορφο μέρος της γιορτής ήταν οι παραδοσιακοί χοροί που χόρεψαν οι μαθητές των τμημάτων, όπως τους δίδαξε ο Γυμναστής του σχολείου κ. Στάμος Ιωάννης και τα παραδοσιακά τραγούδια που τραγούδηασν οι μαθητές της χορωδίας, όπως τους δίδαξε η Μουσικός του σχολείου κ. Μπαλαμώτη Βασιλική.

17022037_260614131056369_6081528485019484193_n17021391_260613734389742_3461936008204213555_n16997943_260613877723061_571513002673680728_n16938463_1869338259977541_9106783945948188775_n16938843_1869338129977554_1265163954342053412_nEυχαριστούμε όλους τους γονείς των παιδιών για τα εδέσματα που έφεραν, την κ. Λάζου Κωνσταντίνα, που έφτιαξε καταπληκτικούς λουκουμάδες για τα παιδιά, τον κ. Γιαννίτση Ιωάννη που έφτιαξε ποπ κορν για όλους τους μαθητές, τον κ. Καμπουράγγελο Χρήστο,Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων, την κ. Ήρα Ράλλη,την κ. Αννίτα Μπιονγκ,την κ. Αντριάνα Λήτα,την κ. Τζούμα Μαρία για την βοήθειά τους και τη ουσιαστική συμβολή τους στην αποκριάτικη γιορτή!

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΓΙΟΡΤΕΣ | Σχολιάστε

2 Φεβρουαρίου-Ημέρα Υγροβιότοπων

Την Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου Ημέρα Υγροβιότοπων, οι μαθητές της Δ΄1 και Στ΄1 τάξης με τις δασκάλες τους κ. Γκαντζώρα Ευαγγελία και κ. Λυρίτση Χάιδω και το δάσκαλο της Ειδικής Αγωγής κ. Μανωλή Σπυρίδωνα, επισκέφτηκαν τον υγροβιότοπο της λίμνης του Αγίου Γεωργίου και παρατήρησαν τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής.

Την Τετάρτη είχαν επισκεφτεί τη λίμνη και οι μαθητές της Δ΄2 τάξης με τη δασκάλα τους κ. Τζαβέλλα Ευαγγελία.

Ο μαθητής της Στ΄τάξης Καδόγλου Τηλέμαχος ετοίμασε το παρακάτω όμορφο βίντεο από την επίσκεψη των μαθητών.

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ - ΕΚΔΡΟΜΕΣ | Σχολιάστε

Το Κου-κλο θέατρο Κρήτης στο σχολείο

unnamed (2)Τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας το Κου-κλο θέατρο Κρήτης που ήρθε στο νησί μας και παρουσίασε στους μαθητές μας σε δύο παραστάσεις το έργο “Ο Ψαροτρομάρας”.

Το κουκλοθέατρο  στηρίζεται στις αρχές του Μuppet Show, την τεχνική του ΜΑΥΡΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ  και του ταχυδακτυλουργού! Οι κούκλες είμαι μεγάλες και η σκηνή  έχει διαστάσεις 4 μέτρα μήκος και 2,20 ύψος!

“Ο Ψαροτρομάρας” είναι ένα έργο που μιλάει για την δημοκρατία, την αλληλεγγύη και την Οικολογία!

 

Οι τρεις συντελεστές της παράστασης.

16386876_1866682463577875_5381109448842949227_n

16387874_1866682480244540_8846924783122562733_n

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | Σχολιάστε

Η Συμμετοχή της χορωδίας στην εκδήλωση “Όλοι Διαφορετικοί -Όλοι Ίσοι”

Την Κυριακή 22 Ιανουαρίου η χορωδία ΦΩ.Σ του σχολείου μας, με την εκπ/κό της  Μουσικής κ. Μπαλαμώτη Βασιλική είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει στην πολύ όμορφη εκδήλωση  “Όλοι Διαφορετικοί-Όλοι Ίσοι”, που διοργάνωσε το Skiathoslife  για την ενίσχυση των σκοπών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σκιάθου.

Οι μαθητές της χορωδίας ΦΩ.Σ. μαζί με επτά μαθητές από το Γυμνάσιο που ήταν στη χορωδία τα προηγούμενα χρόνια και με την εκπ/κό της Μουσική κ. Μπαλαμώτη Βασιλική, αφιέρωσαν αρκετό από τον ελεύθερο χρόνο τους με όλη τους την καρδιά για να προετοιμαστούν και να τραγουδήσουν στην εκδήλωση για τους συμμαθητές τους και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!

16143069_1854895118088522_5704783219897181345_n 16251793_1854893918088642_1374410270390164345_o 16266339_1854895671421800_2277467534744974287_n 16298802_1854894721421895_6174750108959508870_n

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΓΙΟΡΤΕΣ | Σχολιάστε

H Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου

page-0

Υπεύθυνοι για τη γιορτή είναι οι μαθητές της Α΄1, Α΄2 και Β΄2 τάξης με τις δασκάλες τους κ.Αβέλα Αναστασία και κ. Πάρνου Αθηνά και το δάσκαλο κ. Γεωργούλα Δημήτριο.

Οι μαθητές της Α1΄τάξης θα παρουσιάσουν το θεατρικό :“Ο Ράφτης,ο Επαμεινώντας, τα Ξωτικά και ο Αη Βασίλης”, της Μάρως Θεοδωράκη.

Οι μαθητές της Α΄2 και Β΄2 τάξης θα παρουσιάσουν το θεατρικό “Ένα Δέντρο μια φορά”.Το παραπάνω παραμύθι του Ευγένειου Τριβιζά, έχει διασκευάσει  η κ. Σαμαρά Μαρινέλα.

Υπεύθυνη για τα τραγούδια που τραγουδούν τα παιδιά είναι η μουσικός του σχολείου,κ Μπαλαμώτη Βασιλική.

Δημοσιεύθηκε στη ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΓΙΟΡΤΕΣ | Σχολιάστε

Ενημέρωση γονέων και απόδοση βαθμολογίας

Αποτέλεσμα εικόνας για βαθμοι α τριμηνου

Αύριο Τετάρτη στις 11.30π.μ.

 θα γίνει ενημέρωση από τους δασκάλους των τμημάτων και τους εκπ/κούς ειδικοτήτων, για την πρόοδο των μαθητών και θα δοθούν οι βαθμοί του α΄τριμήνου.

Δημοσιεύθηκε στη ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχολιάστε