« Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και αυτό είναι υπέροχο»
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στις 3 Δεκεμβρίου, οι μαθητές του ΣΤ2 συμμετείχαν σε δράσεις με στόχο την καλλιέργεια ενσυναίσθησης και την αποδοχή της διαφορετικότητας. (περισσότερα…)
